vil i ikke krydse finger:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

LIZO

idag får min far endelig svar.. vi var afsted for 1 måned siden men der havde de smidt prøven væk. og de måtte 3 gange førsøge af få en ny prøve på min far. efter at ha fastet 1 uge var min far helt afkræftet. men dte lykkes. idag får han svar om han har kræft.- og hvor slemt han lever har det.. hvis ikke de har smidt den væk igen.

jeg kan ikke komme med.. har ungerne hjemme.. og lars kunne ikke få fri.. har sådan en underlig fornemmelse i kroppen.. dårlig fornemmelse.. han har tabt 15 kg siden han blev indlagt i maj måned.. så han er så tynd. han er selv overbevist om han ikke lever mere end 2 år.. sq hårdt at høre ham sige.. men vil ikke krydse finger kl 12.30 der får han besked..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

oo

jeg vil krydse alt hvad jeg har, selv Søren og katten og håbe på det allerbedste for din far

Anmeld

20. juli 2010

JustAnotherName

Du kan tro, at jeg gerne vil krydse fingre for/med dig.....  

Anmeld

20. juli 2010

otlitrom

og håber, at I får et godt svar!!

Anmeld

20. juli 2010

LIZO

puha.. endelig fik vi svar.. det er ikke kræft.. jubiii!!!!!!!

men polypen er 10 cm lang. så han skal i narkose og ha den fjernet.. de kunne de ikke i lokal bedøvelse. og fordi det første gang gik galt og han blødte en del efter de havde fjernet bare en lille del af den skal han igen indlægges når vi kommer så langt..

så nu mangler vi bare at finde ud af hvor slemt han lever har det.. men gårt lige 1 måned mere før vi får svar på det..

men nøj hvor er jeg lettet nu

Anmeld

20. juli 2010

oo

åh hvor godt!!

Anmeld

21. juli 2010

JustAnotherName

LIZO skriver:

puha.. endelig fik vi svar.. det er ikke kræft.. jubiii!!!!!!!

men polypen er 10 cm lang. så han skal i narkose og ha den fjernet.. de kunne de ikke i lokal bedøvelse. og fordi det første gang gik galt og han blødte en del efter de havde fjernet bare en lille del af den skal han igen indlægges når vi kommer så langt..

så nu mangler vi bare at finde ud af hvor slemt han lever har det.. men gårt lige 1 måned mere før vi får svar på det..

men nøj hvor er jeg lettet nu

Godt det ikke var kræft !!!!

Krydser fortsat fingre for leveren 

Anmeld

21. juli 2010

LIZO

takker. de mener at med go kost. og ro så klare han den.. men vi ved stadig ikke hvor slem lever har det.. men han har så os kun 400 flasker vin ståene derhjemme.. suk suk.. han er ikke alcoholiker. han er bare uheldig. og har ikke passet sin krop.. de har nu snakket om han skal ha stormi. så han slipper for alle de problemer.. det er han heldgvis helt klartet med.. og ønkser der selv nu..

men er spændt på at høre hva der skal ske næste gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.