Min kæreste og mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

Mathilde

...var ude og kigge på to huse i fredags. Det ene er vi faldet pladask for og vi kunne godt se os sammen der og se vores kommende børn vokse op der(L)
Så er problemet bare, at Frederik ikke er helt udlært før november, så først der får han sin fulde løn(som iøvrigt er rigtig god!!!). Men der går selvfølgelig lidt tid før vi kan overtage huset og sælger bor der stadig... Så det helt store problem er, at Frederik nok bliver tvunget til at være ved militæret fra januar og 4 mdr. frem. Der får han absolut ingen penge:( så måske går det hele i vasken pga det... ØV.

Men så er mit spørgsmål om i ved om man evt kan starte ud med et pauselån det første år man bor der og så først derefter begynde at betale af på huset(?) For så ville problemet nok være løst og vi kunne få vores hus....

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Honningblomst

Lyder spændende...uh, sidder her og mindes da jeg og min x købte vores første hus for 13 år siden, det var så fantastisk...:)
Er ret sikker på at I godt kan starte op med afdragsfritlån..det er i hvert fald sådan mine forældre har lånt til de huse de har købt til min søster og jeg.
Så skynd jer at tale med banken..:)
Held og lykke...
Knus..

Anmeld

29. juni 2008

linemus

Synes også bare I skal komme afsted til banken, for det lyder som jeres drømmehus :) Vi har i hvert fald et eller andet lån, der gør, at vi først begynder at betale, når jeg bliver færdig med studiet. Håber det lykkes for jer.

Knus Line

Anmeld

29. juni 2008

MorCamilla

Hejsa..

man kan godt tage et pause lån, og det er ikke ret meget dyre end et alm. huslån, (tror jeg ikke) Jeg ville prøve at snakke med dem i banken om det, det kan aldrig skade at spørge. og hvis det er drømmehuset så er ville det være træls at sidde og kigge når det bliver solgt, uden at have forhørt sig om mulighederne inden...
Held og lykke med det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. juni 2008

Stumpen

Sådan har mine svigerforældre også købt us til os.. Og det skal vi så købe af dem engang når jeg er færdig uddannet.. Vores bankrådgiver har allerede sagt at hun synes vi skal køre med det samme, for det vi så "spare" skal smides ind på vores lån, da der er højere rente på dem og når lånene så er færdigbetalte skal vi køre med alm. huslån.. Eneste problem på den måde er at man ikke får lavet friværdi i huset..
(H) Anja..

Anmeld

29. juni 2008

Mathilde

Ih det lyder super:))
Så må vi have snakket med banken så det ikke bliver købt af nogle andre lige for næsen af os...
Vi har været helt oppe at køre over det hus og har snakket og snakket om alle de muligheder der er i det osv. Men jeg blev ved med at have den trælse følelse af, at det aldrig ville lykkes for os at få det:(

Men nu er jeg mere positiv:) Tusind tak for jeres svar!!!

Søndags(H)fra Mathilde

Anmeld

29. juni 2008

SaNiNa

Iiih det lyde bare så dejlig...
I må da tage en snak med jeres bank om det og hvodan i kan gøre...

Håber I kan få lov at låne til huset...

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.