Åhhh gud hvor jeg dog hader hende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Mutti2

...altså min såkaldte mor.

Jeg har ikke snakket med hende nu i to år. Og det har jeg det aldeles godt med. Hun har INTET positivt at give til min datters liv.

Hun har igennem mange år, både slået mig og mine søstre. Men også kørt hårdt psykisk på os. Min 18 årige lille søster gider heller ikke hendes fis mere, og tager kun ned og besøger hende max 2 gange om året.

Min 12 årige lillesøster, har nu bedt om at komme op til vores far  og bo. Hvilket statsamtet heldigvis har givet hende retten til.

Hun har i flere sammenhænge og i flere år gået og truet mine søstre med at hun ville begå selvmord hvis min mindste søster flyttede derfra. Så alle er spændte på nu hvad der kommer til at ske..... Men det er SGU ikke noget man siger til sine børn på 9 og 15.

Hun har ingen menneske kærlighed, overhovedet. Og slet ikke til hendes børn.

Jeg kunne virkeligt blive ved med at fortælle hvor dårligt et menneske hun er.

Her til morgen ser jeg så på facebook at min moster har lagt et link ind til trendsales. Det viser sig så at min såkaldte "mor" sælger collager derinde som hun laver med børn. Dem hun har til at ligge derinde er alle af hendes søsters børn. Ikke nok med det, så skriver hun ting på de kollager om at børn er det vigtigste i livet.....

Hold op hvor er det til at brække sig over. De kollager hun har på hendes hjemmeside er simpelthen den værste gang bræk. Jeg håber ikke at der er nogen der køber noget hos hende!!

Nå, jeg var så inde og se kort på det link. og nogen har skrevet med hende derinde og "bestilt" et par kollager..... Guess who.... hendes søster! Så det skal lige se ud som om der virkeligt er nogen der køber hos hende..... Ej hvor jeg brækker mig over hende.

Nåeee.... jeg ville vist ikke andet end at brokke mig over hende.

Ha en super god dag

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Lady Marion <3

Syntes sgu det er berettiget at du brokker dig

Sådan en gang falsk pis

Anmeld

20. juli 2010

SiLiMiMa

.....pyh, tough læsning Kan godt forstå du har det sådan!

ønsker dig og din datter det bedste!

heise

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

Synes lige du trænger til et kæmpe

Anmeld

20. juli 2010

SpunkenJo

Det er jo trist! Hun skule jo aldrig have haft børn! Og dog, du er jo blevet en go og skøn mor. jeg håber din søster på 12 år får det bedre ved at flytte. Men hvad med de to andre?

- men ska vi ikke have et link til den der side, så vi kan se hva vi IKKE ska invistere i? Og så kan vi brække os en syndflod sammen......

Knus Jo

Anmeld

20. juli 2010

Ranarupta

SpunkenJo skriver:

Det er jo trist! Hun skule jo aldrig have haft børn! Og dog, du er jo blevet en go og skøn mor. jeg håber din søster på 12 år får det bedre ved at flytte. Men hvad med de to andre?

- men ska vi ikke have et link til den der side, så vi kan se hva vi IKKE ska invistere i? Og så kan vi brække os en syndflod sammen......

Knus Jo

Og et kæmpe kram til dig, Milla-Victoria's mamse!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.