Sovetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Thildesmor

Hvornår sover jeres børn?

Thilde er 11 uger idag og sover således

kl 7.30 står hun op

kl ca 8.45 træt igen sover til kl ca 11.30

kl ca 16 træt igen sover til kl ca 17.15 (ca)

og sover så først igen kl 21.30 ca

ville bare så gerne ha hende til at komme i seng noget før, synes jo det er lidt sent for sådan en lille størrelse, men ved bare ikke helt hvordan jeg får rykket om på det, eller kommer det af sig selv??

fra Thildes mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Tanni

Min datter står op omkring kl.8

Kl.10.30 er hun træt igen og sover til kl.12-12.30

Kl.15 sover hun igen til kl.16 (nogle gange mindre)

og kl.19 bliver hun puttet og lagt i seng

Hun er nu 4 mdr. og har gjort det siden hun var 2 mdr.

Tror det kommer af sig selv, vi startede med at putte hende kl.21, så blev det kl.20 og til sidst kunne hun selv ikke holde sig vågen til mere end kl.19... 

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

Lillepigen10 skriver:

Min datter står op omkring kl.8

Kl.10.30 er hun træt igen og sover til kl.12-12.30

Kl.15 sover hun igen til kl.16 (nogle gange mindre)

og kl.19 bliver hun puttet og lagt i seng

Hun er nu 4 mdr. og har gjort det siden hun var 2 mdr.

Tror det kommer af sig selv, vi startede med at putte hende kl.21, så blev det kl.20 og til sidst kunne hun selv ikke holde sig vågen til mere end kl.19... 

Ja det kan godt være det langsomt løser sig, krydser fingere for at det snart kommer så

1000 tak for svar

Anmeld

20. juli 2010

patella

Thildesmor skriver:

Ja det kan godt være det langsomt løser sig, krydser fingere for at det snart kommer så

1000 tak for svar

Jeg tror du bare skal tage det i din datters tempo og lægge hende når hun viser træthedstegn. Bastian er snart 8 måneder og først her for en lille måned siden kunne vi begynde at lægge ham 19:30. Det havde ellers været 20:30 siden han var ca. 3 måneder. For det første er det forskelligt fra barn til barn, og for det andet har det meget at gøre med hvor meget de sover om dagen. Bastian har altid sovet meget om dagen, men det er der skruet ned for nu, og jeg tror det er derfor han nu kan lægges tidligere. Når de er så små, tror jeg ikke man skal begynde at lave om på for meget, da de selv sir til når de er trætte... og finder ud af hvor meget de skal sove

Sover din datter igennem så?

Anmeld

20. juli 2010

Tanni

Thildesmor skriver:

1000 tak for svar

Selv tak da

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

patella skriver:

Jeg tror du bare skal tage det i din datters tempo og lægge hende når hun viser træthedstegn. Bastian er snart 8 måneder og først her for en lille måned siden kunne vi begynde at lægge ham 19:30. Det havde ellers været 20:30 siden han var ca. 3 måneder. For det første er det forskelligt fra barn til barn, og for det andet har det meget at gøre med hvor meget de sover om dagen. Bastian har altid sovet meget om dagen, men det er der skruet ned for nu, og jeg tror det er derfor han nu kan lægges tidligere. Når de er så små, tror jeg ikke man skal begynde at lave om på for meget, da de selv sir til når de er trætte... og finder ud af hvor meget de skal sove

Sover din datter igennem så?

Ja jeg tror du har ret, vil også så nødig vække hende, hun skal ha lov til at sove hvis hun er træt..

Hun kommer som sagt i seng der ved 21.30 tiden så vågner hun normalt omkring 3-4 tiden og vil ha noget og spise, me ligger sig til at sove igen bagefter og vågner så kl 7.30 ca, så det synes jeg nu er rigtig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.