Søvn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

sarahb

Isaac er så god til at sove til middag tager mellem 2-3 timer til middag hver dag men jeg synes hans søvn mønster har ændret sig om natten. Han kommer i seng 19 og her de sidste 4 dage er han vågnet mellem 5-5.45 og er SÅ frisk. Prøvede igår at putte ham kl.20 men der var ingen forskel, mor her skulle alligevel TIDLIGT op.
Tænker om jeg skal sige han skal vækkes efter 1 1/2-2 timer og ikk må sove mere,om det er det der gør det. Eller om det bare er fordi det er sommer. Aner det virkelig ikk, er nok for træt til at tænke.

Men hvad har i af gode råd, isaac han er 20 mdr nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Vinker

Niklas Emil er også begyndt at stå tidligere op om morgenen. Vi har købt et mørklægnings-gardin til hans værelse. Det har bevirket at han som regel sover hurtigere om aftenen, men ikke rigtigt længere om morgenen.

Hans middagslur svinger rigtig meget - alt fra 1 time og 20 til 3 timer. Dog er det helt klart i vuggestuen at han sover længst. Det varme dage synes jeg at hans lur blir kortere.

Måske det hjælper at vække ham fra hans middagslur efter max 2 timer, men kan også være at han bare er morgenmenneske....

Niklas Emil kommer i seng kl 20 (sover oftest først 20.30) og vågner ca 6.30 (+ / - )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.