DR1 - kinesiske gynmastik børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

ekzunz

Ser i det??? Jeg tuder simpelthen.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

mariamiss6

Uh det skal jeg da se

Anmeld

19. juli 2010

mariamiss6

Æhm nåh det skulle jeg så ikke - kan du sige rulletekster

ville gerne have set det...

Anmeld

19. juli 2010

Mama3

Znuzke skriver:

Ser i det??? Jeg tuder simpelthen.....

jeg sidder også og tuder hvor er det bare synd for de børn, jeg er selv gammel elitegymnast og jeg skammer mig over hvordan træningen forgår der nede, det er ikke mindre end forfærdeligt

Anmeld

19. juli 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Æhm nåh det skulle jeg så ikke - kan du sige rulletekster

ville gerne have set det...

Tro mig Maria - det ville du ikke se. Jeg endte med at slå væk.

Så forfærdeligt. En ting er den måde de fysisk trænede børnene på, men det psykiske - både fra trænere og forældre. En far sagde til sin 5 årige datter "du er jo ikke god til noget i skolen vel - så kan du vel blive god til gymnastik" Og en mor der var blevet syg sagde til sin 5 årige søn at hun var blevet syg fordi hun var bekymret for ham, så han skulle træne noget mere....

Men da en lille bitte dreng sad i split - helt foroverbøjet og en voksen mand kom og satte sig oven på ham - da slog jeg altså væk.....Det er simpelthen et u-land

Anmeld

19. juli 2010

ekzunz

filuccasmor skriver:

jeg sidder også og tuder hvor er det bare synd for de børn, jeg er selv gammel elitegymnast og jeg skammer mig over hvordan træningen forgår der nede, det er ikke mindre end forfærdeligt

Jeg måtte slå væk, jeg kunne simpelthen ikke se det....Stakkels børn!

Anmeld

19. juli 2010

Ansemusen

Jeg fik også tårer i øjnene! Det er mishandling på højt plan og det foregår år efter år efter år. SÅ skrækkeligt

Anmeld

19. juli 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Argh det er så klamt det der gymnastik altså....

Jeg kan huske der for mange år siden var en artikel fra USA om en stakkels pige som døde ved sin træners voldelige tendenser....

Hun havde skulle øve saltoer eller noget andet springeri, på bommen. men hun faldt hele tiden ned, og mistede modet...
Til sidst blev træneren så gal på hende, at han kastede rundt med hende...
Han havde løftet hende op, vendt bunden i vejret på hende, og kastede hende ned i jorden, med hovedet først.
Dette resulterede i at rygraden strøg op i hjernen på hende, og hun døde inden forældrene nåede frem... Hele gymnastikholdet havde set på fra bænken.... Det var ret små piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.