Dumme kælling !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Anonym trådstarter

Heej Piger

Jeg har en lille chihuahua på næsten 3 år og var her til aften ude og gå med ham, har desværre ikke helt styr på snoren da jeg ikke går så godt for tiden med mit bækken løsning.

Kommer gående med ham over en lys regulering, så sidder der en dame i en bil skråt overfor mig, hun sidder og kalder på min hund med sådanne kysse munde lyde, hvis i forstår, så kommer jeg til at råbe "Vil du gerne have han kommer over til dig, du er da syg i hovedet" hun råber tilbage "det må da være dig, du ligner også sådan en"

Jeg ved ikke om det var mig der gik over stregen eller om det bare var hormonerne der spillede mig et puds, blev bare så gal og er jeg stadigvæk, ved ikke hvad jeg ville med denne, nok bare at komme ud med det.

- Var bare bange for at han ville løbe over til hende, altså hen over vejen med alle bilerne, derfor jeg blev hidsig og råbte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Laulund87

Ej det er sgu da også noget underligt noget at gøre

Anmeld

19. juli 2010

slettet_7530

Man kan jo altid være bagklog  synes ikke råb er den bedste kommunikationsform

Anmeld

19. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Underligt at kalde på din hund på den måde, bare sådan uden videre, men samtidig synes jeg nok din tilråben var at gå lidt over stregen.

Tror det havde været bedre, hvis du havde sagt det lidt pænere, selv om jeg godt kan forstå dig. 

Har selv hund og kender alt til folk der tror ens hund er allemandseje! Det er SÅ frustrerende. Nogle gange kan man bare ikke være lige yndefuld, hehe

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ej det er sgu da også noget underligt noget at gøre

Ja det sys jeg nemlig også, blev så bange for at han ville løbe over til hende, at jeg ikke kunne holde ham i snoren, også at han ville blive kørt ned..

- Men nej, råb hjælper intet..

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Ja det sys jeg nemlig også, blev så bange for at han ville løbe over til hende, at jeg ikke kunne holde ham i snoren, også at han ville blive kørt ned..

- Men nej, råb hjælper intet..

Det kan godt være råb ikke hjælper noget, men sådan tænker man nu ikke altid i situationen

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Underligt at kalde på din hund på den måde, bare sådan uden videre, men samtidig synes jeg nok din tilråben var at gå lidt over stregen.

Tror det havde været bedre, hvis du havde sagt det lidt pænere, selv om jeg godt kan forstå dig. 

Har selv hund og kender alt til folk der tror ens hund er allemandseje! Det er SÅ frustrerende. Nogle gange kan man bare ikke være lige yndefuld, hehe

Nej det har du ret i, gik over stregen

- Men blev bare så gal da hun begyndte, det er normalt ikke til min side at råbe sådan, har ellers været så rolig i løbet af min graviditet, men der kom alle hormonerne lige op igen

Har intet imod folk de synes han er sød, men så kan de sige det istedet for at tilkalde ham med lyde..

- er det mig der er helt forkert på den ?

Anmeld

19. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nej det har du ret i, gik over stregen

- Men blev bare så gal da hun begyndte, det er normalt ikke til min side at råbe sådan, har ellers været så rolig i løbet af min graviditet, men der kom alle hormonerne lige op igen

Har intet imod folk de synes han er sød, men så kan de sige det istedet for at tilkalde ham med lyde..

- er det mig der er helt forkert på den ?

Som jeg skriver, nej det er du bestemt ikke.

Vi kan ikke opføre os lige pænt altid, og folk kan i det mindste spørge om de må hilse.

Har selv været ude for meget. Har en hvid golden retriever, og han elsker mennesker, og de ham.... Men det bliver altså for meget når folk ikke engang ser mig eller min mand, men kun hunden for enden af snoren.

De må da selvf. hjertens gerne hilse, meeeen lige at huske ejeren -  og at spørge om lov eller i det mindste have lidt situationsfornemmelse er vel det mindste man kan gøre - synes jeg!

Så vi er vist fuldstændig enige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.