Hej!
Jeg skulle oprindelig starte på VUC d. 23. aug. på en pædagogpakke, men den koster 1.500 kr, som jeg ikke har.
Jeg har prøvet og spørge banken, men det kræver et overtræk, som skal betales tilbage over 3 mdr. og jeg har heller ikke råd til og betale 500 kr. ekstra hver måned. Så spurgte jeg kommunen, men de vil heller ikke hjælpe mig, da jeg er gift og de så mener manden kan hjælpe... Det er så heller ikke ikke muligt - pengene er simpelthen så små 
Nå, men jeg var nu heller ikke sikker på om jeg ville være pædagog. Havde oz kigget lidt på jura uddannelsen. Lyder faktisk rigtig spændene, men selvfølgelig svært. Plejer nu ikke at ha´ problemer med hverken boglige eller matematiske fag.
Men jeg ved sgu ikke???? Der er så mange ting, jeg gerne vil, men så mange ting, som jeg heller ikke kan pga. min ryg 
Vil oz gerne finde et job, og tjene nogle penge, men det skal jo helst være et 8-16 job, og det er svært og finde, hvis man ikke har uddannelsen indenfor det job, man nu søger...
Oveni alle de her spekulationer, så er jeg så træt for tiden, og når jeg er træt, føler jeg ikke, jeg kan være en ordentlig mor. Manden er der til og hjælpe, men min datter er så mor-glad nu, så jeg er den eneste, som kan trøste hende, give hende mad og skifte hende, og lign.
Pengene er små, vennerne har ikke tid mere - de stifter egen familie nu... Ja, meget går af lort til 
Det værste af det hele er, at jeg har spekuleret på om jeg skulle "poppe" nogle flere unger ud, for så skal jeg slet ikke spekulere over hvad job, jeg skal finde eller hvilken uddannelse, jeg skal begynde på... Vil gerne ha´ flere børn, men ikke af den her grund - ved ikke hvorfor jeg tænker sådan...?
ORK ORK!!!!