Min elskede mormor blev indlagt i lørdags.... en blodprop i benet..
Hun har levet et hårdt liv, drukket meget og taget mange piller mod smerter, dog har hun ikke drukket i 23 år, jep lige siden jeg kom til verden, og tog sig af mig da mine forældre arbejde. Når men hun skulle så opereres da det var i hovedpuls åren igår. Chancen for af overleve var 1/3 så ikke gode odds, eller af benet skulle amputeres. Men hun klarede det, dog er lever nyrer og lunger stået helt af, og hjertet har det heller ikke for godt, så hun har ligget i respiratior siden igår.
Idag skulle jeg så ud og se til hende, da hendes tilstad stadig betegnes som kritisk, så ville selvfølgelig gerne lige se hende vis nu det værste skulle ske. Min mor og moster har været der ude stort set hele tiden.
Hun ligger så på intensiv på gentofte. Puhaaa det bare ikke mig det med hospitaler. Jeg får det fysisk dårligt og skal virkelig tage mig sammen for a gå der ind.
Gud vor var det hårdt a se hende ligge der med tusind vis af slanger...og tårene strømmede bare ud af mig og min lille søster da vi stod der og så på hende...
Nu håber vi bare på det bedste for hende... Hun er stadig ung, kun 63, så hun har masser af leve for endnu....
måtte bare lige ud med det...
Anmeld