Hjælp blærebetændelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

lollandpigen

Er der nogle der ved om blærebetændelse kan give smerter, lidt krame agtige smerter i maven?? Jeg var ved lægen idag med en urin der skal dyrkes til i morgen men der var både bakterier og protein i den, så blærebetændelse er der, spørglsmålet er bare hvilken pencillin der vil hjælpe bedst......

Jeg har rigtigt ondt i maven især om aften.-.-- Jeg er gravid i 38+5 idag....

Mange hilsner Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

katrine26

Det kan sagtens gøre vild nas at havde blærebetændelse, havde det her for et par uger siden, troede faktisk at jeg havde fået veer så ondt gjorde det.

god bedring.

katrine26

Anmeld

19. juli 2010

K&S

lollandpigen skriver:

Er der nogle der ved om blærebetændelse kan give smerter, lidt krame agtige smerter i maven?? Jeg var ved lægen idag med en urin der skal dyrkes til i morgen men der var både bakterier og protein i den, så blærebetændelse er der, spørglsmålet er bare hvilken pencillin der vil hjælpe bedst......

Jeg har rigtigt ondt i maven især om aften.-.-- Jeg er gravid i 38+5 idag....

Mange hilsner Dorthe

Hejsa

Ja, det kan godt gøre vildt ondt...!

Jeg måtte fordi FG en eftermiddag, fordi jeg troede, der var et eller andet rivruskende galt - jeg havde så mange kramper, at jeg ikke kunne stå oprejst eller gå normalt - men det viste sig heldigvis, at det "bare" var en meget slem omgang blærebetændelse  så efter nogle med penicillin, var smerterne væk...!

God bedring...! Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.