Forvirret ang. hvilken uge i graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Anonym trådstarter

Er en smugle forvirret?!? Nogle kloge hoveder der kan komme med en logisk forklaring på dette:
Sad netop og læste artiklen Graviditeten uge for uge.
-Min sidste mens. første dag var ca den 21 juni.
-Testede positiv den 15 Juli.
Det vil sige efter beregningen er jeg i uge fire... MEN jeg testede positiv allerede den uge hvor befrugtningen finder sted (uge tre)... Hvordan pokker kan det lade sig gøre? Er den go nok jeg er i uge fire eller hvad?
Anyone Håber det er til at forstå.. Måske det bare er mig der ik liiiige forstår det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen???

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

Jeg testede svagt positiv da jeg var 3+?. Altså ikke engang 4 uger henne, var nærmest lige blevet gravid

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Oki, ja så kan det jo sagtens passe i mit tilfælde også Sys bare det var utrolig tidligt, plus har mærket det temmelig meget siden den dag jeg testede, så var ik sikker på det ku passe..

Anmeld

19. juli 2010

henh01

Det kan evt være fordi du har haft ægløsning før du selv regnede med. Testede selv positiv i uge 3 (eller var det 4) og da jeg var til scanning viste det sig at jeg var 6 dage længere henne fordi min ægløsning havde været der før jeg regnede med De beregninger man laver på nettet tager udgnagspuinkt i en cyklus på 28 dage, men sådan er det jo ikke hos alle

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Ja det selvfølgelig rigtigt.. Det havde jeg ik helt med i mine tanker

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Oki, ja så kan det jo sagtens passe i mit tilfælde også Sys bare det var utrolig tidligt, plus har mærket det temmelig meget siden den dag jeg testede, så var ik sikker på det ku passe..

Det kan det sagtens. Jeg var ved læge lige efter jeg testede positiv og lægen mente ikke den var positiv. Sagde så at hun lige skulle ligge den to min. og sørme så om ikke den blev positiv

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Hehe okey Tja da jeg testede skete der intet lige først, så blev en smugle sur og "trykkede"lidt på testen i arrig-skab og vupti kom streg 2... Meeeeen så var jeg nødt til at ta en ekstra nu når jeg havde tvunget stregen frem Men den var go nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.