Ze böts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

oo

Trinehw skriver:

Åh vil da vildt gerne møde jer 2 mennesker - i virker som sådan et dejligt frit skønt par.. Vil elsker det

Og så sødt i begge var nervøse, men i klarede besøget, mon ikke næste gang går bedre, og snakken

Og er sikker på de alle 3 var helt tosset med jer 2

man får jo helt præstationsangst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

anna-jonas

Det lyder som en okay debut...............så er det bare med at komme igang, Trine............og komme rundt i landet og besøge Ns'ere. Jeg har jo f.eks en hel bunke baby ting der står og venter på dig. Jeg skal nok få lavet pics i denne uge, så du kan se de forskellige ting.

Du er dejlig, dejlig, dejlig...................også selvom du er genert og nervøs når du skal møde mennesker. Og Søren.............han er jo et godt menneske..............han er jo sammen med dig, ikke??

Anmeld

20. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nårh,en sød historie...jeg er død misundelig!Der er SÅ mange herinde jeg ville elske at møde,for som du siger,man føler jo man kender hinanden ud og ind.Men må indrømme at jeg har et ømt punkt for de der bøtter(som,ja,man har kendt inden de blev født,for vildt!).Manner,et Luca-knus...så er lykken da gjort

Hvor dejligt at I har haft en god dag allesammen...

Anmeld

20. juli 2010

Ranarupta

Ihh Trine altså! 

Jeg elsker også din måde at skrive på - og synes det er så fantastisk, at du er helt ærlig omkring, at I var nervøse... Havde det været mig, havde jeg været ved at levere lidt i bukserne. Er superdårlig til at snakke med "nye" mennesker, selvom jeg virkelig gerne vil!

Anmeld

20. juli 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Det lyder som en okay debut...............så er det bare med at komme igang, Trine............og komme rundt i landet og besøge Ns'ere. Jeg har jo f.eks en hel bunke baby ting der står og venter på dig. Jeg skal nok få lavet pics i denne uge, så du kan se de forskellige ting.

Du er dejlig, dejlig, dejlig...................også selvom du er genert og nervøs når du skal møde mennesker. Og Søren.............han er jo et godt menneske..............han er jo sammen med dig, ikke??

jepjep, vi skal møde Tina til august jo Søren sagde godt nok igår "nu skal vi ikke møde ALLE dine fiktive venner, vel?"

billeder ville være godt!!

Anmeld

20. juli 2010

oo

Pernilleh skriver:

Nårh,en sød historie...jeg er død misundelig!Der er SÅ mange herinde jeg ville elske at møde,for som du siger,man føler jo man kender hinanden ud og ind.Men må indrømme at jeg har et ømt punkt for de der bøtter(som,ja,man har kendt inden de blev født,for vildt!).Manner,et Luca-knus...så er lykken da gjort

Hvor dejligt at I har haft en god dag allesammen...

bøtterne kan man ikke stå for!

Anmeld

20. juli 2010

oo

Ranarupta skriver:

Ihh Trine altså! 

Jeg elsker også din måde at skrive på - og synes det er så fantastisk, at du er helt ærlig omkring, at I var nervøse... Havde det været mig, havde jeg været ved at levere lidt i bukserne. Er superdårlig til at snakke med "nye" mennesker, selvom jeg virkelig gerne vil!

ja, det er jo det, man VIL så gerne, men så sidder man der og er helt blank og tænker bare "æh...hmm...nåh men såe...eller måske...neeeej...nåh!" og smiler istedet

Anmeld

20. juli 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

uha mand, vi var på besøg hos Camilla og bøtterierne idag. jeg var heldigvis så megatræt da vi kørte afsted derhen, at jeg ikke nåede at blive nervøs før jeg hørte Camillas stemme i dørtelefonen (SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT!), men Søren var helt ude at skide helt fra morgenstunden. eller faktisk fra igår aftes af  "jamen hun ved alt muligt om mig og tror bare jeg er sådan et godt menneske og så er jeg bare sådan en ogginok". stakkels mand. da vi nåede frem bad han også om at få lov at vente i bilen...NEJ...nåh men så skulle jeg selv gå op for han skulle liiiige have en smøg inden han kunne nosse sig sammen. jaja så.

og så kommer man ind hos et menneske man synes man kender helt vildt godt og føler sig helt hjemme og helt fremmed på samme tid. og Lilja og Luca hilser man på for dem har man jo kendt fra de lå i deres mors mave, men de har jo ikke kendt én, så der blev kukket med store øjne  så kom Søren op og så tog han hele opmærksomheden Camilla gik i køkkenet for at lave kaffe og imens fik Luca mere eller mindre en nedsmeltning, hvor hun bare stod og stirrede på Søren med åben mund og polypper, mens Lilja, der åbenbart er lidt bedre til det der med nye mennesker, sagde en masse gokgokgok lyde og uuuuuiiiiihhuuuuuuh - hvilket man jo kun kunne give hende ret i!

Der er en vis lighed mellem bøtterne og R2-D2 tænkte jeg bagefter - altså lydmæssigt

men det var HYGGELIGT, selvom jeg er hamrende dårlig til den slags og overhovedet ikke kunne finde på noget at sige, men bare sad og smilede til frøkenerne og håbede at Camilla ikke syntes jeg var alt for spøjs  og da vi skulle gå kom Luca hen og gav mig et kram - og hvem kan stå for det???????

så fik jeg lige en sms her til aften af Camilla, der skrev, at jeg var præcis som hun havde forestillet sig. hvilket jeg sagde til Søren og sagde at det var jo ikke til at vide om det var godt eller dårligt. Han var så venlig at sige, at det kunne KUN være dårligt, for jeg havde været en klaphat under hele besøget  "Nu har hun fundet ud af, at du er en idiot og at du er gift med verdens fedeste mand!"

ps. og Søren, der ellers absolut ikke er til at imponere når det kommer til børn, var helt solgt! og bedyrede i bilen på vej hjem, at han var HELT klar til at blive far efter at have mødt tøserne  det var vist især Luca, der pakkede-pakkede babyting ud mens Camilla pakkede-pakkede babyting ned, der stjal hans hjerte men det er også fint nok, for Lilja stjal mit med sin lille biblioteksvogn og store smil - sådan én fister kunne jeg godt bruge herhjemme

så TAK Camilla, for besøg og for alle de lækre ting og fordi du er meget bedre end mig til at finde på ting at snakke om og fordi du er helt ærlig omkring det der mor-forælder-noget!!

Uuuuh kan godt forstå I var nervøse begge to. Det er bare noget helt specielt at møde nogen man egentlig ved rigtig meget om (og omvendt) selvom man ikke har set hinanden før.... Det er bare noget andet pludselig at stå der face 2 face på trods af rigtig mange billeder og fortællinger....

Men er glad for at det var et hyggeligt besøg hos bøtterne og deres mor. Jeg har også den opfattelse at de er nogle rigtig dejlige piger alle 3. Fornemmer heller ikke at de er de mest generte personer.

Jeg kender godt det der med at det kan være svært at sige noget. Man har en masse tanker i hovedet, men det eneste man får fremstammet er æh, bæ, buh og så føler man sig egentlig ret dum bagefter, men så er det jo godt at Camilla ved så meget om dig i forvejen så det alligevel ikke virkede så dumt altsammen ;)

Og Søren smelter mig; han virker sgu for sød!!! Bare den der med at han helst ville vente i bilen fordi Camilla nok havde en helt forkert opfattelse af ham - Det er da sødt at han var ved at få kolde fødder, men flot han tog med (efter smøgen!)

Tak for din dejlige måde at skrive på Trine. Føler helt jeg var en flue på væggen før og under besøget.

Anmeld

20. juli 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg tænkte også i bilen "er der noget Camilla IKKE ved om mig?!"...jeg havde det lidt ligesom da jeg skulle møde min penneveninde for første gang (for ti år siden) og man bare gloede direkte ind i hovedet på hinanden, men selve skallen var helt fremmed...hvis du forstår

Ja det må være lidt overvældende. He he

Anmeld

21. juli 2010

lion

Trine du er bare så dejlig.

Jeg vil med glæde møde dig og manden.

Du skriver bare så godt jeg ville ønske jeg kunne det.

Hvor lyder det til I havde en super dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.