? Grød meget tidligt - hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Anonym trådstarter

Der var lige et familiemedlem som sendte mig nedenstående link.

http://videnskab.dk/content/dk/krop_sundhed/fede_voksne_fik_babymad_for_tidligt

Jeg synes der her på det seneste har været flere indlæg om opstart af grød til børn på 4 mdr. Sundhedsstyrelsen anbefaler jo MM/MME til børn er ca. 6 mdr. Så tænker jeg bare - hvorfor har så mange så travlt med at introducere fast føde til de små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Svei

Måske børnene er sultne og ikke mættes ved modermælk..

Anmeld

19. juli 2010

B&J

Anonym skriver:

Der var lige et familiemedlem som sendte mig nedenstående link.

http://videnskab.dk/content/dk/krop_sundhed/fede_voksne_fik_babymad_for_tidligt

Jeg synes der her på det seneste har været flere indlæg om opstart af grød til børn på 4 mdr. Sundhedsstyrelsen anbefaler jo MM/MME til børn er ca. 6 mdr. Så tænker jeg bare - hvorfor har så mange så travlt med at introducere fast føde til de små?

hold da op håber ikke det passer....

vores søn får grød mad som 4mdr ville da ikke sulte ham han gjorde bare alle tegn på grød mad og vi ringede til vores sp for af være sikker da jeg helst ville vente men næste dag kom hun og jo den var god nok og gud hvor han nyder af få grødmad....

Anmeld

19. juli 2010

prettybutterfly

Vi begyndte at give Natalie grød da hun var 4 måneder fordi hun ik blev mæt nok af mælken. DVS at hun ofte vågnede 5 gange om natten og var sulten (og nej det var ik for at sætte mælkeproduktionen op, for hun fik flaske!). Det hjalp også rigtig meget, hun begyndte så småt at have nogle få nætter helt uden at vågne!

Der er flere babyer som spiser SÅ store mængder mælk, for at blive mætte nok, at deres kroppe ikke kan rumme den mængde. Og så anbefaler de altså grød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.