Pisser mig af.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

LouiseNielsen

Åhh jeg er total gal i hovedet....

Har idag været i photo Care for at få fremkaldt nogen billeder af ungerne. Fødselsdags gave til min mor og søster, og nogen til os selv. Var mens de fremkaldte dem ude og købe rammer til dem, og glædede mig til at komme hjem.... Hentede bilelderne og kiggede på dem, de så fine ud!

Kommer så hjem og går i gang med at sætte billederne i ramme, og gu fanden om de så ikke er i forkert format! Det er ikke ret meget måske ½ cm i hver ende, men lige præcis nok til at de er for små til rammerne.....

Sådan nogen kan virkelig bringe mit pis i kog! Gav 200 kr for 8 billeder, så skal det satme bare være iorden.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Lullaby

Er du sikker på du bestilte dem i det rigtige format? For tit når man bestiller billeder så bliver formatet lavet om??

Anmeld

19. juli 2010

LouiseNielsen

Lullaby skriver:

Er du sikker på du bestilte dem i det rigtige format? For tit når man bestiller billeder så bliver formatet lavet om??

Bestilte dem i 13/15 og de er kun 12½/14 ca.... Så skal de jo ikke lave som valgmulighed at man kan vælge 13/15 når det så ik er det man får. Og bliver der lavet om på det så skal de sku da sige det når man henter dem.....

Anmeld

19. juli 2010

Lullaby

LouiseLarsen skriver:

Bestilte dem i 13/15 og de er kun 12½/14 ca.... Så skal de jo ikke lave som valgmulighed at man kan vælge 13/15 når det så ik er det man får. Og bliver der lavet om på det så skal de sku da sige det når man henter dem.....

Men var de ikke for store? Så kan du da lige skære en halv cm af.

Kan godt se at det er irriterende når det ikke var det du bestilte..

Anmeld

19. juli 2010

K&S

LouiseLarsen skriver:

Åhh jeg er total gal i hovedet....

Har idag været i photo Care for at få fremkaldt nogen billeder af ungerne. Fødselsdags gave til min mor og søster, og nogen til os selv. Var mens de fremkaldte dem ude og købe rammer til dem, og glædede mig til at komme hjem.... Hentede bilelderne og kiggede på dem, de så fine ud!

Kommer så hjem og går i gang med at sætte billederne i ramme, og gu fanden om de så ikke er i forkert format! Det er ikke ret meget måske ½ cm i hver ende, men lige præcis nok til at de er for små til rammerne.....

Sådan nogen kan virkelig bringe mit pis i kog! Gav 200 kr for 8 billeder, så skal det satme bare være iorden.......

Hejsa

Du har jo ikke fået det du har bestilt, så jeg ville da bare gå derned igen og få dem til at printe nogle nye...!

Det er du i din gode ret til (iflg. købeloven)

Katja

Anmeld

19. juli 2010

LouiseNielsen

Lullaby skriver:

Men var de ikke for store? Så kan du da lige skære en halv cm af.

Kan godt se at det er irriterende når det ikke var det du bestilte..

Rammen er for stor til billedet......

Anmeld

19. juli 2010

Lullaby

LouiseLarsen skriver:

Rammen er for stor til billedet......

Ah det var ikke du skrev først nemlig  Tja så ville jeg klage

Anmeld

19. juli 2010

LouiseNielsen

Lullaby skriver:

Ah det var ikke du skrev først nemlig  Tja så ville jeg klage

Nej kan jeg godt se, det er en fejl....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.