Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Mor til L&S

Hej alle

Hvilken slags grød startede i ud med og hvor gammel var Jeres barn der??

Glæder mig til at høre

Kram..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

mafalck

min datter er 5 mdr og vi er startet med risgrød med frugtmos i..

Anmeld

19. juli 2010

LinLin

Han var lige knapt 5 mdr - startede med at lave majsgrød til ham; lidt senere risgrød

Anmeld

19. juli 2010

patella

Rollo skriver:

Hej alle

Hvilken slags grød startede i ud med og hvor gammel var Jeres barn der??

Glæder mig til at høre

Kram..

Jeg begyndte at gi ham smagsprøver da han var 5 måneder bestående af majsgrød og risgrød - helt neutralt. Senere med lidt frugtmos. Men dette blot for at han kunne vænne sig til konsistensen og jeg undlod frugtmos i starten, så han kunne finde ud af at ikke alt er sødt som modermælken.. 

Nu er det havregrød og øllebrød der er et hit og han er snart 8 måneder... 

Anmeld

19. juli 2010

Dictes mor

Dicte er lige startet, hun bliver 4 mdr. på torsdag. Hun får økologisk majsgrød med lidt hjemmelavet frugtmos i, og hun synes det er rigtig sjovt, selvom det ikke er så vildt meget, der bliver spist, for vi starter meget forsigtigt op af hensyn til hendes lille mave

Anmeld

19. juli 2010

B&J

vores dreng var lige blevet 4mdr også gjorde han tegn på han vil til af ha noget andet da han savlede når vi spiste og åbnede munden og han elsker det og det er risgrød med pære og banan lige nu og om en lille uge skal vi prøve noget nyt..... glæder mig for lige nu åbner han munden på fulde gab også siger han umm når han får det i munden  sikkert ikke helt bevidst men han elsker det...

Anmeld

19. juli 2010

charlottekri

jeg var måske mest praktisk anlagt da jeg begyndte... jeg købte det der rismelsgrød fra nestle så jeg kunne blande en meget lille portion af gangen så min datter bare lige kunne smage på det, og så lave mere og mere efterhånden som hun fik samg for det... der var hun 4½ md. og så var det drøn nemt at have med på farten, for jeg puttede bare pulveret i en skål og puttede så vand i når hun skulle spise. efterhånden lavede jeg selv havregrød og øllebrød til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.