doolittle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2008

heaven

er du her?

jannie :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Doktor Doolittle

ja nu er jeg :)

Anmeld

29. juni 2008

heaven

Doktor Doolittle skriver:

ja nu er jeg :)

må jeg lige hurtigt stille et fagligt spørgsmål?

Det er bare fordi: Lasse vil bare IKKE tygge sin mad... blev ringet efter igår fordi han havde 39,4 i feber, pylleret og ingen appetit. Han VIL BARE IKKE tygge sin mad what so ever, hverken rugbrød eller aftensmad...... tror det er tænderne, for han gnaver også som en sindsyg i alt....

Hvad hulen giver jeg ham at spise??? Jeg kan med lidt fjollerier og snyderi osv få pulvergrød og havregrød i ham, men det kan han jo ikke leve af... er måske lidt pylleret, men jeg vil helst ikke han taber sig, da han er en meget slank dreng i forvejen....

Har dog tjekket med vagtlægen, og han sagde - som forventet - at bare han vil drikke og har våde bleer, så er alt ok..

Men tænkte at der måske var nogle guldkorn til hvordan vi ernæringsmæssigt klare de næste dage???

Jannie

Anmeld

29. juni 2008

Doktor Doolittle

Hej igen

Nu skulle jeg lige arbejde :) jeg er nemlig på døgnvagt.

Han kan sikkert lide havregrød hvor der ikke er sparet på smørret, evt. med most banan i. Smoothie giver en masse frugt og smager godt. Youghurt giver også lidt næring, flødeis er også ok ved tandsmerter. Hvis du orker så lav en suppe med kyllingestykker, som du blender - lyder ulækkert men kan smage helt godt og det kan de små med tandsmerter også få ned. Hvis det går helt galt så giv ham lidt panodil - det hjælper ofte midlertidigt på appetitten, så de kan få noget mad ned mens pillen virker.
Nåja for resten, hjemmelavet øllebrød er også godt :)
God bedring :)

Knus fra Tina der har været på arbejde siden kl. 9 i går morges :-o

Anmeld

29. juni 2008

heaven

Doktor Doolittle skriver:

Hej igen

Nu skulle jeg lige arbejde :) jeg er nemlig på døgnvagt.

Han kan sikkert lide havregrød hvor der ikke er sparet på smørret, evt. med most banan i. Smoothie giver en masse frugt og smager godt. Youghurt giver også lidt næring, flødeis er også ok ved tandsmerter. Hvis du orker så lav en suppe med kyllingestykker, som du blender - lyder ulækkert men kan smage helt godt og det kan de små med tandsmerter også få ned. Hvis det går helt galt så giv ham lidt panodil - det hjælper ofte midlertidigt på appetitten, så de kan få noget mad ned mens pillen virker.
Nåja for resten, hjemmelavet øllebrød er også godt :)
God bedring :)

Knus fra Tina der har været på arbejde siden kl. 9 i går morges :-o

hey hey

1000 tak for svar, de er noteret:P
Håber ikke din vagt har været for hård... sov godt når du kommer til det;)

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.