tror sgu den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

line melias mor

hej piger. det er helt vildt det her. vi gik i gang med at prøve for ca en måned siden og så tog jeg en test i dag fordi min mens ikke var kommet. den er positiv men stregen er stadig lidt utydelig. men en streg er vel en streg??? håber og tror på den er der selvom det godt nok er lidt hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Rillo

ja den burde være der hvis stregen er kommet inden for an anbefalede tid

Ellers tag et billede så er det lettere at bedømme!

Anmeld

19. juli 2010

line melias mor

Rillo skriver:

ja den burde være der hvis stregen er kommet inden for an anbefalede tid

Ellers tag et billede så er det lettere at bedømme!

den er lys rigtig lys men hvis jeg skulle være gravid ville jeg også kun være ca 14 dage henne. altså man kan se stregen men meget utydeligt. er bare vant til med de andre test´ jeg har taget at der slet ikke var noget overhoved. men vil lige købe nogle flere og tage en i morgen tidlig

Anmeld

19. juli 2010

mor_sabina

Ih tillykke, hvor skønt Så bliver det også to der får rigtig meget fornøjelse af hinanden

´Glæder mig til at høre mere

Anmeld

19. juli 2010

AnneBJ

Stort tillykke

Anmeld

19. juli 2010

line melias mor

mor_sabina skriver:

Ih tillykke, hvor skønt Så bliver det også to der får rigtig meget fornøjelse af hinanden

´Glæder mig til at høre mere

jo tak det var også det der var meningen selv om jeg nu er lidt paf. det er jo gået så hurtigt havde da regnet med det mindst ville tage et par måneder tjekker lige op på det i morgen. kæresten sagde vi skulle vente med at teste igen til om et par ugen men det kan jeg vidst ikke rigtig vente på hehe

Anmeld

19. juli 2010

Rillo

line melias mor skriver:

jo tak det var også det der var meningen selv om jeg nu er lidt paf. det er jo gået så hurtigt havde da regnet med det mindst ville tage et par måneder tjekker lige op på det i morgen. kæresten sagde vi skulle vente med at teste igen til om et par ugen men det kan jeg vidst ikke rigtig vente på hehe

3 Dage så er HCG hormonet steget

Anmeld

19. juli 2010

line melias mor

Rillo skriver:

3 Dage så er HCG hormonet steget

okay tak har slet ikke styr på alt det der syntes bare det er hurtigt måske lidt for hurtigt men glade er vi da, nu skal vi bare være helt sikre

Anmeld

19. juli 2010

Putomanen

Mange gange tillykke! Fantastisk at det er gået så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.