Er det meningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Jakob'sMor

Hej Tøser.

Jeg har lige været på vægten og har tabt mig lige knap 3 kilo, er 14+1, har haft meget kvalme i de første måneder. Er det normalt at tabe sig eller?

Hjælp.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Svei

Ja, hvis du har kvalme....er det ikke meget logisk....hvis du spiste mere så vilel du tage på.

Anmeld

19. juli 2010

Jakob'sMor

Men det er ikke sådan at jeg syntes jeg har spise så meget mindre, så jo stadig skulle have noget pga babyen... troede bare vægten ville være steget lidt...

Anmeld

19. juli 2010

C-Posey

Jeg er idag 18+1, og jeg var på vægten igår, første gang efter lægen vejede mig, og den har kun ændret sig med 100 gr. Så jeg syns det lyder meget normal.

Jeg selv, er vokset på maven, men vægten er ikke steget, så det må jo betyde at jeg har tabt mig lidt, for baby har det fint og vokser som den skal.

Så ingen grund til bekymring

Anmeld

19. juli 2010

Jakob'sMor

Tak :-)

Anmeld

19. juli 2010

Valle81

Hejsa -

Da jeg ventede Anton tabte jeg mig meget i starten pg af kvalme osv - den dag jeg fødte vejede jeg mig og havde et total vøgt på +2 kilo.

14 dage efter fødslen kunne jeg så se på vægten at jeg havde tabt mig meget gennem graviditet - vægten stod nemlig på -10 kilo i forhold til da jeg blev gravid.

Så det er normalt og ok - og skal siges - jeg gjorde ikke noget for ikke at tage på - spiste faktisk ret så meget usundt og drragk spandevis af cola_:0)

Anmeld

19. juli 2010

Svei

BetinaMikkel skriver:

Men det er ikke sådan at jeg syntes jeg har spise så meget mindre, så jo stadig skulle have noget pga babyen... troede bare vægten ville være steget lidt...

Lad være med at bekymre dig....nogle tager på amdre taber sig, det er meningen lige præcis som man selv gør..jeg tabte mig 5 kg og først da jeg var omkring 25 uge havde jeg taget på og så nåede jeg alt i alt at tage over 25 kg på, så rolig.... du skal nok blive en hval og være træt af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.