Tvivler på mig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Anonym trådstarter

Øv, synes godt nok det er hårdt at være mor lige for tiden. H*n vil ikke sove eller spise og jeg aner ikke mine levende råd

Hjemmet ligner lort, og jeg føler mig bare udkørt og som en dårlig mor.

Bekymrer mig at h*n ikke får nok at spise, og h*n vil pludselig ikke tage flasken mere, 7 mdr. gammel. Har prøvet alle former for skemad og fast føde, brød, kød, frugt, grønt, alt muligt, det eneste h*n gider er frisk frugt, men det bliver h*n jo ikke mæt af.

Hvad gør jeg?? Synes godt nok det er frustrerende, øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

nannanadja

Ta en snak med din sundhedsplejske om det hele, hun har sikkert nogle gode råd.

Det kan være rigtig hårdt til tider med en lille en, de tar meget tid og man bruger meget energi... men nogle gange er der bare list svært det hele..

Der var en periode hvor min lille sæn heller ikke rigtig ville spise noget, så han fik meget flske i den tid,    det kan måske også være pga af varmen at din ikke vil ha noget rigtig mad...sådan har jeg det også selv engang imellem..

Anmeld

19. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Du skal da overhovedet ikke tvivle på dig selv.

Vi har allesammen perioder hvor vi ikke orker at rydde op og gøre rent, hvor vores børn ikke vil spise eller sove eller noget som helst andet.

Jeg har lige brugt 5 kvarter på at få Loke til at sove hvor jeg til sidst endte (igen igen igen igen) med at amme ham i søvn og vugge inden han blev lagt ned. Men jeg er stadig den bedste mor han kunne få.  (Han vil forøvrigt heller ikke spise for tiden, så jeg er i gang med at tilbyde alverden for at finde noget der fanger ham. Tilsyneladende skal det være lidt grovere end hidtil).

Men ja, jeg ville også ringe til din sundhedsplejerske hvis du er ved at gå ud af dit gode skind.

Anmeld

19. juli 2010

Pige2009

Fortvivl ej!  Det kan sagtens være varmen der spiller baby et puds. Laura vil også helst have frugt i disse dage. Appetitten skal nok komme igen

Anmeld

19. juli 2010

Mussen2

Anonym skriver:

Øv, synes godt nok det er hårdt at være mor lige for tiden. H*n vil ikke sove eller spise og jeg aner ikke mine levende råd

Bekymrer mig at h*n ikke får nok at spise, og h*n vil pludselig ikke tage flasken mere, 7 mdr. gammel. Har prøvet alle former for skemad og fast føde, brød, kød, frugt, grønt, alt muligt, det eneste h*n gider er frisk frugt, men det bliver h*n jo ikke mæt af.

Sådan har vi det alle ind i mellem.

Et godt råd: tag tingene som de kommer. det e oftes de dage som går bedst og hvor baby spiser og sover bedst.

Har man derimod planer om alt skal nå dit og dat, så vælter hele læsset tit.

Pyt værre med at det hele roder, det du ikke når i dag når du i morgen

Anmeld

19. juli 2010

baby2010

Prøv at google "tigerspring" måske er hun igennem en hård periode. Tal med din SP og sørg for at få noget aflastning!!!

Julie

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Puuhhh hvor dejligt at høre at andre også har hårde perioder. Bare rart at vide man ikke er den eneste som har dumme tanker nogle gange.

Tusind tak piger for jeres svar, det hjælper mere end i aner

Anmeld

19. juli 2010

Maise

Anonym skriver:

søde, sådan en periode har vi lige haft. min er 6,5 måned. Tigerspring, tænder på vej, har været syg, ja der kan være mange ting i vejen. jeg skulle ringe til lægen mandag formiddag og pludselig om morgenen begynder ugen at spise igen normalt, hmm. det kan også være varmen.

kram til dig, vi gør jo det bedste vi kan for vores små pus. ellers ja ring sundhdsplejerksen og eller lægen.

kram til dig.

maise

Anmeld

20. juli 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

søde, sådan en periode har vi lige haft. min er 6,5 måned. Tigerspring, tænder på vej, har været syg, ja der kan være mange ting i vejen. jeg skulle ringe til lægen mandag formiddag og pludselig om morgenen begynder ugen at spise igen normalt, hmm. det kan også være varmen.

kram til dig, vi gør jo det bedste vi kan for vores små pus. ellers ja ring sundhdsplejerksen og eller lægen.

kram til dig.

maise

Tak Ja der er også tænder på vej her, og så har varmen sikkert også noget at sige. Synes sgu bare det er hårdt at være på konstant!

Men h*n spiser dog lidt bedre idag, men har så også skåret ned på flasken, så den kun serveres morgen og aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.