Hva skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

CarinaSB

Hej i dejlige damer ..

Her ved 8 tiden ringede Noah's dp mor og sagde at jeg gerne måtte komme og hente Noah .. han havde 39,9 i feber og havde rigtig tynd mave .. Han kan bare lige slippe en lille vind så står det ud af bleen .. efter vi er kommet hjem er han os begyndt at kaste op han er meget sløv og vil ingenting  

Jeg prøver at få væske i ham .. men det er minimalt hva han vil have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

frk Jensen

CarinaSD skriver:

Hej i dejlige damer ..

Her ved 8 tiden ringede Noah's dp mor og sagde at jeg gerne måtte komme og hente Noah .. han havde 39,9 i feber og havde rigtig tynd mave .. Han kan bare lige slippe en lille vind så står det ud af bleen .. efter vi er kommet hjem er han os begyndt at kaste op han er meget sløv og vil ingenting  

Jeg prøver at få væske i ham .. men det er minimalt hva han vil have

Prøv at luske lidt saftevand i ham.. eller juice.. Det virker næsten hver gang.

Jeg putter altid saft, juice osv i en drikkedunk til marcus.. Såååå forkert der nok ser ud, men jeg er nu ret ligeglad.. Så længe det får ham til at drikke og han ikke får det til hverdag.

God bedring med lille manden..

Ps jeg laver altid vafler til marcus når han er syg..

Anmeld

19. juli 2010

CarinaSB

mor6473 skriver:

Prøv at luske lidt saftevand i ham.. eller juice.. Det virker næsten hver gang.

Jeg putter altid saft, juice osv i en drikkedunk til marcus.. Såååå forkert der nok ser ud, men jeg er nu ret ligeglad.. Så længe det får ham til at drikke og han ikke får det til hverdag.

God bedring med lille manden..

Ps jeg laver altid vafler til marcus når han er syg..

taaak søde .. det vil jeg da prøve når han vågner .. Jeg fik en smugle juice i ham .. men han ville ikk have det vilde .. så fik jeg et par kiks i ham så han fik noget salt .. Så jeg håber at han har det bedre når han vågner .. 

så har jeg købt nogle æbler som jeg river når han vågner da jeg har hørt det skulle være godt for maven

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Jeg vil også sige - alt væske (uanset hvad det er) er godt når de kaster op og har tynd mave.. Yasmin havde en tur med opkast og diarre for nogle måneder siden, der fik vi at vide at saftevand var godt, da sukkeret havde en god virkning til at få væsken til at optages hurtigere i kroppen.. Derudover er TUC kiks gode, da der er salt på.. Hvis ikke han vil spise andet.. Det var det råd vi fik af lægen dengang..

God bedring med det lille pus

Anmeld

19. juli 2010

CarinaSB

saxi skriver:

Jeg vil også sige - alt væske (uanset hvad det er) er godt når de kaster op og har tynd mave.. Yasmin havde en tur med opkast og diarre for nogle måneder siden, der fik vi at vide at saftevand var godt, da sukkeret havde en god virkning til at få væsken til at optages hurtigere i kroppen.. Derudover er TUC kiks gode, da der er salt på.. Hvis ikke han vil spise andet.. Det var det råd vi fik af lægen dengang..

God bedring med det lille pus

okay .. så må jeg heller ned og have købt tuc kiks

Taaak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.