Lige et lille måske dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Svane83

Hvilken uge er man i?

Altså jeg havde sidste menstruations første dag d. 11 juni. ifølge terminsberegneren så giver det en termin d. 17 marts 2011 og jeg er i dag 5 +3 henne.

Men hvilken uge er jeg i?

Er det rigtigt at jeg er i uge 6 når folk spørg i hvilken uge jeg er og hvis de spørg hvor langt jeg er henne så er jeg i uge 5 + 3?

Det er også mere i gorhold til de der uge for uge kalendere er jeg i uge 5 eller uge 6 i forhold til dem? Vil jo gerne følge med i hvad der sker med lille skiden der inde.

Håber der er nogle erfarne baby folk der svare på mit meget lille spørgsmål.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

dithmer

Svane83 skriver:

Hvilken uge er man i?

Altså jeg havde sidste menstruations første dag d. 11 juni. ifølge terminsberegneren så giver det en termin d. 17 marts 2011 og jeg er i dag 5 +3 henne.

Men hvilken uge er jeg i?

Er det rigtigt at jeg er i uge 6 når folk spørg i hvilken uge jeg er og hvis de spørg hvor langt jeg er henne så er jeg i uge 5 + 3?

Det er også mere i gorhold til de der uge for uge kalendere er jeg i uge 5 eller uge 6 i forhold til dem? Vil jo gerne følge med i hvad der sker med lille skiden der inde.

Håber der er nogle erfarne baby folk der svare på mit meget lille spørgsmål.

Carina

Hej. Hvis du er 5+3 er du 5 fulde uger og 3 dage inde i 6. uge, dvs at du er i 6. uge.

Anmeld

19. juli 2010

Daisy

Du har det sådan set rigtigt Hvis du går ind på profilen og 'registrerer' graviditeten under børn så kommer der en automatisk opdatering på forsiden på baby

På min står f.eks. nu:

Du er gravid i uge 36+2.
Klik her for at læse mere om graviditet i uge 37 »

Anmeld

19. juli 2010

Svane83

Daisy skriver:

Du har det sådan set rigtigt Hvis du går ind på profilen og 'registrerer' graviditeten under børn så kommer der en automatisk opdatering på forsiden på baby

På min står f.eks. nu:

Du er gravid i uge 36+2.
Klik her for at læse mere om graviditet i uge 37 »

Ej det var smart det må jeg lige se om jeg ikke kan finde ud af.

Tak for det.... det er jo bare så spændende.

Anmeld

19. juli 2010

Daisy

Svane83 skriver:

Ej det var smart det må jeg lige se om jeg ikke kan finde ud af.

Tak for det.... det er jo bare så spændende.

Ja synes også det er smart Har brugt det meget

Anmeld

19. juli 2010

Svane83

Daisy skriver:

Ja synes også det er smart Har brugt det meget

Og det lykkedes og var meget nemt, så nu kan jeg hele tiden se hvor langt jeg er og hvad der sker med lille skiden derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.