Jeres (tidlige) symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.979 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

AnnaB.

Hej.

Hvad havde I af symptomer helt tidligt i graviditeten?

Har læst utroligt meget om alle de forskellige følelser man kan være mere eller mindre besværet af under en graviditet, men har ikke helt styr på, hvor når man mærker de forskellige. Det er selvfølgelig forskelligt fra kvinde til kvinde, men jeg er nysgerrig efter at høre hvad I følte, hvornår.
Jeg spørger fordi, jeg selv er gået over tiden og synes det hele føles"lidt anderledes" end normalt. Er lige stoppet på p-piller, så jeg tror egentlig ikke, at jeg er gravid, men man kan jo aldrig vide. Tester selvfølgelig hvis ikke der sker noget inden så længe, men indtil da..

Hav en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Low

Jeg fik ekstrem ømme bryster. Ellers var der ikke rigtig nogle tegn ved mig.

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

Jeg fik virkelig mange migræne anfald, med mere kvalme end normat og rigtig ømme bryster var 7+2 da vi fik det bekræftet ved lægen. og havde haft symptomerne i lidt over en uge.

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Jeg havde kvalme, men det var mest når der var mad på bordet, og spiste ikke særlig meget, mest salat, da det var frisk i smagen. Og frugt. Men kvalme inden jeg fandt ud af det, og så ellers træthed, var dødtræt hele tiden syntes jeg.

Anmeld

19. juli 2010

Maja_4000

Ømme bryster og så var jeg TRÆT ! :b

Jeg har slet ikke haft kvalme (:

Anmeld

19. juli 2010

Tanni

Jeg havde kvalme og ikke rigtig nogen appetit, og så fik jeg også ømme bryster... jeg kender flere der er blevet gravide lige efter de er stoppet med p-piller

Anmeld

19. juli 2010

Svane83

Hmmm... jeg havde mest en murren i underlivet og så kvalme. Jeg er efterfølgende blevet noget så træt, og så tisser jeg konstant! Ingen ømme bryster her.

Anmeld

19. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg kunne ikke drikke kaffe Den smagte af h til. Det var et tegn der kom med det samme og jeg kunne først teste positiv knap 3 uger senere

Anmeld

19. juli 2010

AnneBJ

Ømme brystvorter, større bryster, humørsvingerne, hovedpine, TRÆTHED, kvalme, tørst og tissetrang, øget lugtesans, øget appetit.. On and off fra uge 3+ lidt...

Anmeld

19. juli 2010

businesstigger

Jeg skulle tisse non-stop stort set fra undfangelsesdagen. Havde også følelsen af at jeg ikke var alene i min mave pludselig - men det tror ejg mest af alt skyldtes at jeg genkendte det fra tidligere graviditeter.

Blev også hurtigt MEGET træt.

Så kom kvalmen og den varede til 2. semester, hvor den og trætheden aftog.

Tisser stadig non-stop!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.