test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

moniquesmor

hvornår har i kunne test positiv..

jeg står i en lidt skidt tid.. jeg har gået 2 mdr over, men tør ikke tag den skide test.. men skal til lægen på onsdag, så måsk man bare skulle sige noget der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

oo

jeg testede da jeg var nogle dage over tid. men hvis du er bange for svaret og evt vil have en abort, så skal du da se at få testet, ellers er tiden jo gået hvor du har et valg!!

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

Tjuhl skriver:

jeg testede da jeg var nogle dage over tid. men hvis du er bange for svaret og evt vil have en abort, så skal du da se at få testet, ellers er tiden jo gået hvor du har et valg!!

lige meget hvad svare er bliver det ikke abort

Anmeld

19. juli 2010

oo

moniquesmor skriver:

lige meget hvad svare er bliver det ikke abort

ok

men ellers så NF scanningen...den skal jo også laves indenfor et meget afgrænset tidspunkt (hvis man altsp vælger at få den lavet).

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

jeg tog test 14 dage over tid hvor jeg fik utydigt svar på to test, så gik til legen ugen efter og den var positiv..

-jeg overvejede både abort og bortaddoption - men jeg endte ud med at ville beholde hende selv.

Jeg overvejede det andet fordi ham der havde gjort mig gravid ikke ville stå ved det og han havde en kæreste mere udover mig...
men jeg har valgt at være alene mor og er glad ved min beslutning i dag også selvom jeg skal til og kæmpe for at han ikke skal se hende men stadigvæk vedkende at han er hendes biologiske far..

Anmeld

19. juli 2010

Tanni

Min test var positiv få dage efter at min mens. var udeblevet... hvis du ikke tør at tage testen, synes jeg du skal sige det til din læge og få det undersøgt der, så ikke du går og spekulerer over det

Anmeld

19. juli 2010

L-Mortil3

Der er snart ikke andet for end at tage tyren ved hornene.

Så kan du få en afklaring på om kroppen bare er bagefter, eller du reelt er gravid.

Det vil være at gøre sig selv en bjørnetjeneste bare at lade stå til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.