Projekt blefri er startet:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Mutti2

Yeah.... Så er mor rask igen :-) og så skal projekt blefri sættes i gang :-)

Tøsen går nu uden ble, og har fået besked på at komme, eller selv gå på potten hvis hun kan mærke at hun skal tisse eller andet :-)

satser lidt på omkring 4 uheld i dag :-P

Andre der er i gang?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

moniquesmor

held og lykke. herfra sender en masse gode tanker

min datter på 3 har lige smidt hendes ble. for hun er jo for stor til ble også sidder man der som mor og tænker når når lille skat

Anmeld

19. juli 2010

quity

Perfekt tid at starte med det projekt på. Gjorde det samme med min søn da han skulle af med bleen. Her tog det de sidste 2 uger af sommerferien.

Held og lykke med projektet

Anmeld

19. juli 2010

Sara.

Vi er på 3 dag uden ble med Lærke

Hun har næsten ingen uheld haft... men hun har også været bange for at sidde på wc, men sagtens kunne mærke hvornår hun sku tisse / lave lort....

Synes hun blir så stor

Hvad gør du når i skal på tur... f.eks llan bil tur..... eller ligende... ved ikk om det er dumt at gi ble på i bilen f.eks. Vi skal i djurs sommerland på lørdag nemlig,.

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

lærkes_mor skriver:

Hun har næsten ingen uheld haft... men hun har også været bange for at sidde på wc, men sagtens kunne mærke hvornår hun sku tisse / lave lort....

Synes hun blir så stor

Hvad gør du når i skal på tur... f.eks llan bil tur..... eller ligende... ved ikk om det er dumt at gi ble på i bilen f.eks. Vi skal i djurs sommerland på lørdag nemlig,.

jeg har utrolig meget skifte tøj med.. da vi skulle køre i min venindes bil have jeg et gamle våd lagn som jeg klippe så det passede til stolen..

men hun sagde selv når hun skulle så ingen uheld der

Anmeld

19. juli 2010

trunte89

Vi vil også rigtig gerne igang, men Sara vil bare ikke iøjeblikket. Hun går helt amok hvis hun ikke har ble på, så vi venter lidt.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

19. juli 2010

Mutti2

Ihhh tak piger

vi havde kun 3 uheld i løbet af dagen. Og alle kun med urin Afføringen kom da hun havde fået ble på for at sove til middag

Giver i andre ble på når børnene skal ind og sove?

Her efter jeg havde puttet hende, sætter jeg mig så lige i sofaen hvor min dyne også lå... og sørme om ikke hun havde lagt en lille hilsen 

Hun må have siddet i sofaen en af de gange hun havde et uheld. For der var godt nok vådt

Men synes ellers hun har klaret det rigtigt flot

Det er så sjovt at se når hun har tisset i bukserne og skal gå ud på badeværelset Hun går som en gammel mand der har skidt i buskerne. Hun er en meget forfængelig lille pige, og kan slet ikke med det, når hun har tisset i bukserne

Ihhh hvor bliver de store alt for hurtigt

Knus

Anmeld

19. juli 2010

Mutti2

lærkes_mor skriver:

Synes hun blir så stor

Hejsa Jeg har faktisk tænkt en smule over det. Nu kører vi ikke så ofte bil, og tror ikke at vi skal det foreløbig.

Men nu er vi jo lige begyndt i dag. Og skal ind og handle i morgen. Så var ved at overveje om jeg så skulle give hende ble på der... Men på den anden side, så vil hun jo heller ikke lære det hvis det er.

Men på den udflugt i skal på, så ville jeg nok give ble på hvis det var mig! Hvis hun nu skal tisse imens i kører er det jo ikke sikkert det er så sjovt hvis hun skal tisse ude i rabatten. men jeg ville så klart tage bleen af hende når vi kom der. Og så huske en masse skiftetøj

Men det er jo helt op til jer, hvad i synes der er bedst for jeres datter Hvordan gik jeres de første dage uden bleen?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.