ÆÆIJ, den ser jeg først nu! Hvor er du sød, Michella, at tænke på mig. Nu har du selv bedt om det , så here it goes 
Lørdag var en laaaang dag.. Jeg lå på sofaen og ynkede, og spiste alt for meget sukker. Spørg mig lige, om jeg blev dårlig 

Nå, sådan går det, når man ikke kan styre sig i slaraffenland. Til frokost var jeg dog lige et smut ude og sige hej til min far, som jeg ikke har set i 14 dage, hvilket er meeeget lang tid for os. Vi er rigtig tætte, så det var dejligt med lidt alene-tid, uden kærester, omend det var kort, da han sku' på arbejde om eftermiddagen.
Om aftenen sad jeg fast i min ynkelighed og pyldrede om mig selv.. Gik sent i seng, og faldt langt om længe i søvn omkring kl 3. Hvor sover jeg bare dårligt, når der ikke ligger en ved siden af
Fixede det med en dyne at kramme, men ikke helt det samme 
Igår bestemte jeg mig for at jeg ikke skulle sidde fast i ynkeligheden og så film, og gik en laaaaang tur i aftensolen, med min iPod som godt selskab, og det var rigtig dejligt. Da jeg kom hjem så jeg endnu mere film, og spiste en halv liter is med chokoladesovs....
Men det smagte godt 
Idag har jeg besgt min fars kæreste og hun har givet mig akupunktur for nogle problemer med maven. Rigtig hyggeligt at besøge hende alene, selvom det gjorde mega-ondt med de skide nåle.. Men havde jo selv bedt om det 
I eftermiddag har jeg rendt rundt i huset som en tornado (takket være musik fra Tjuhl
) og har ryddet op, vasket op og lagt papirer i orden.... Nu vil jeg lave en kæmpe salat med alle de sunde ting manden ikke kan lide, og nyde at jeg kan spise alt det feta jeg vil, uden han brokker sig over at det lugter 
Sammenfatning
Det gik lidt trægt i starten, men idag har jeg virkelig hygget mig alene... Så måske jeg har lært lidt? Det håber jeg!
Tak for støtten allesammen. Og tak fordi du spurgte Michella 
en glad Kitty, der får manden hjem ved midnatstid