Kitty....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Barbamama

Hvordan gik din weekend??? Har tænkt på dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Barbamama

juhuuuuu

Anmeld

19. juli 2010

mama09

åhhhh ja, er også nysgeri?

Anmeld

19. juli 2010

otlitrom

ÆÆIJ, den ser jeg først nu! Hvor er du sød, Michella, at tænke på mig. Nu har du selv bedt om det , så here it goes

Lørdag var en laaaang dag.. Jeg lå på sofaen og ynkede, og spiste alt for meget sukker. Spørg mig lige, om jeg blev dårlig Nå, sådan går det, når man ikke kan styre sig i slaraffenland. Til frokost var jeg dog lige et smut ude og sige hej til min far, som jeg ikke har set i 14 dage, hvilket er meeeget lang tid for os. Vi er rigtig tætte, så det var dejligt med lidt alene-tid, uden kærester, omend det var kort, da han sku' på arbejde om eftermiddagen.

Om aftenen sad jeg fast i min ynkelighed og pyldrede om mig selv.. Gik sent i seng, og faldt langt om længe i søvn omkring kl 3. Hvor sover jeg bare dårligt, når der ikke ligger en ved siden af Fixede det med en dyne at kramme, men ikke helt det samme

Igår bestemte jeg mig for at jeg ikke skulle sidde fast i ynkeligheden og så film, og gik en laaaaang tur i aftensolen, med min iPod som godt selskab, og det var rigtig dejligt. Da jeg kom hjem så jeg endnu mere film, og spiste en halv liter is med chokoladesovs.... Men det smagte godt

Idag har jeg besgt min fars kæreste og hun har givet mig akupunktur for nogle problemer med maven. Rigtig hyggeligt at besøge hende alene, selvom det gjorde mega-ondt med de skide nåle.. Men havde jo selv bedt om det

I eftermiddag har jeg rendt rundt i huset som en tornado (takket være musik fra Tjuhl ) og har ryddet op, vasket op og lagt papirer i orden.... Nu vil jeg lave en kæmpe salat med alle de sunde ting manden ikke kan lide, og nyde at jeg kan spise alt det feta jeg vil, uden han brokker sig over at det lugter

Sammenfatning Det gik lidt trægt i starten, men idag har jeg virkelig hygget mig alene... Så måske jeg har lært lidt? Det håber jeg!

Tak for støtten allesammen. Og tak fordi du spurgte Michella

en glad Kitty, der får manden hjem ved midnatstid

Anmeld

19. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

ÆÆIJ, den ser jeg først nu! Hvor er du sød, Michella, at tænke på mig. Nu har du selv bedt om det , så here it goes

Lørdag var en laaaang dag.. Jeg lå på sofaen og ynkede, og spiste alt for meget sukker. Spørg mig lige, om jeg blev dårlig Nå, sådan går det, når man ikke kan styre sig i slaraffenland. Til frokost var jeg dog lige et smut ude og sige hej til min far, som jeg ikke har set i 14 dage, hvilket er meeeget lang tid for os. Vi er rigtig tætte, så det var dejligt med lidt alene-tid, uden kærester, omend det var kort, da han sku' på arbejde om eftermiddagen.

Om aftenen sad jeg fast i min ynkelighed og pyldrede om mig selv.. Gik sent i seng, og faldt langt om længe i søvn omkring kl 3. Hvor sover jeg bare dårligt, når der ikke ligger en ved siden af Fixede det med en dyne at kramme, men ikke helt det samme

Igår bestemte jeg mig for at jeg ikke skulle sidde fast i ynkeligheden og så film, og gik en laaaaang tur i aftensolen, med min iPod som godt selskab, og det var rigtig dejligt. Da jeg kom hjem så jeg endnu mere film, og spiste en halv liter is med chokoladesovs.... Men det smagte godt

Idag har jeg besægt min fars kæreste og hun har givet mig akupunktur for nogle problemer med maven. Rigtig hyggeligt at besæge hende alene, selvom det gjorde mega-ondt med de skide nåle.. Men havde jo selv bedt om det

I eftermiddag har jeg rendt rundt i huset som en tornado (takket være musik fra Tjuhl ) og har ryddet op, vasket op og lagt parpirer i orden.... Nu vil jeg lave en kæmpe salat med alle de sunde ting manden ikke kan lide, og nyde at jeg kan spise alt det feta jeg vil, uden han brokker sig over at det lugter

Sammenfatning Det gik lidt trægt i starten, men idag har jeg virkelig hygget mig alene... Så måske jeg har lært lidt? Det håber jeg!

Ej hvor har du været GOD!!!! Det lyder sgu da som en skide god weekend!!! DU har da virkelig sørget for at forkæle dig selv OG have noget at lave. SKide godt gået! Og så kunne jeg altså ikke lade være med at grine over at du har spist dig til en god gang kvalme. Det plejer jeg også at gøre. Og det værste er sgu at mens man sidder med det der slik og får kvalme, så spiser man videre lige så snart kvalmen bare lidt! Hi hi

Jeg kender også godt det der med at man ikke sover så godt uden kæresten. Det gør jeg heller ikke. Det er bare ikke det samme. Men du overlevede og jeg er sikker på at du vil blive bedre og bedre til det. Knuuuus til dig!

Anmeld

19. juli 2010

mama09

kitty skriver:

Idag har jeg besgt min fars kæreste og hun har givet mig akupunktur for nogle problemer med maven. Rigtig hyggeligt at besøge hende alene, selvom det gjorde mega-ondt med de skide nåle.. Men havde jo selv bedt om det

I eftermiddag har jeg rendt rundt i huset som en tornado (takket være musik fra Tjuhl ) og har ryddet op, vasket op og lagt papirer i orden.... Nu vil jeg lave en kæmpe salat med alle de sunde ting manden ikke kan lide, og nyde at jeg kan spise alt det feta jeg vil, uden han brokker sig over at det lugter

åhh hvor godt at læse

Du har da hygget dig,både med usundt (må man også gerne ) og sundt

Fandme skønt at læse du hyggede dig idag, tror du har lært det

Så du glæder dig til i nat - Så bliver manden bare krammet hele natten også bedre end en dyne

Anmeld

19. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Ej hvor har du været GOD!!!! Det lyder sgu da som en skide god weekend!!! DU har da virkelig sørget for at forkæle dig selv OG have noget at lave. SKide godt gået! Og så kunne jeg altså ikke lade være med at grine over at du har spist dig til en god gang kvalme. Det plejer jeg også at gøre. Og det værste er sgu at mens man sidder med det der slik og får kvalme, så spiser man videre lige så snart kvalmen bare lidt! Hi hi

Jeg kender også godt det der med at man ikke sover så godt uden kæresten. Det gør jeg heller ikke. Det er bare ikke det samme. Men du overlevede og jeg er sikker på at du vil blive bedre og bedre til det. Knuuuus til dig!

Ja, man spiser til man får kvalme... Og når det letter bare en lille smule.. Så spiser man da bare videre!!

Nå, men det må være et andet projekt at lære det. Det her gik ud på at lære at være alene. Og det har faktisk ikke været helt tosset

I DID IT!!

Stort knus til dig!!

Anmeld

19. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, man spiser til man får kvalme... Og når det letter bare en lille smule.. Så spiser man da bare videre!!

Nå, men det må være et andet projekt at lære det. Det her gik ud på at lære at være alene. Og det har faktisk ikke været helt tosset

I DID IT!!

Stort knus til dig!!

He he lige nøjagtig! Slik er dejligt!!!!!

KÆMPE knus til dig også og skide dejligt du gad komme med en opdatering

Anmeld

19. juli 2010

otlitrom

Trinehw skriver:

åhh hvor godt at læse

Du har da hygget dig,både med usundt (må man også gerne ) og sundt

Fandme skønt at læse du hyggede dig idag, tror du har lært det

Så du glæder dig til i nat - Så bliver manden bare krammet hele natten også bedre end en dyne

Det var også rigtig rart at skrive. Dokumentation på, at jeg godt kunne

Og ja, både sundt og usundt.. Mest af det usunde, så så meget for at holde vægten inden behandling Nå skidt, jeg bliver jo tyk af baby alligevel, når det lykkes i september

Jeg tror også manden bliver krammet ekstra meget! Han har også sovet elendigt har han fortalt, så det bliver ren krammeri

Jeg tror jeg har lært det! Tak for hjælpen!!

Anmeld

19. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

He he lige nøjagtig! Slik er dejligt!!!!!

KÆMPE knus til dig også og skide dejligt du gad komme med en opdatering

Jeg havde faktisk tænkt mig at lave en update, men du kom mig i forkøbet. Og det gjorde mig bare ekstra glad, for så har du jo tænkt på lille mig. Og det er SÅ dejligt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.