Bakken om onsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Fines mor

Hvad koster turene på Bakken om onsdagen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

trine3112

Hvad det koster, kan jeg ikke fortælle dig, men det er billigere end de andre dage - dog kun mellem 12-18. Se link:

http://www.bakken.dk/bakken_a_aa/p/priser.html

God tur

Trine

PS:

Fandt lige dette.

PjerrotOnsdage

Der er ekstra god grund til at besøge Bakken om onsdagen. Hver onsdag i perioderne 31. marts til 23. juni samt 11. august til 25. august er nemlig PjerrotOnsdag.

PjerrotOnsdag betyder, at du får ekstra meget for pengene. De kørende forlystelser har reducerede kontantpriser hele dagen. Rabatterne ligger fra ca. 20-50%.

Anmeld

19. juli 2010

Fines mor

trine3112 skriver:

Hvad det koster, kan jeg ikke fortælle dig, men det er billigere end de andre dage - dog kun mellem 12-18. Se link:

http://www.bakken.dk/bakken_a_aa/p/priser.html

God tur

Trine

PS:

Fandt lige dette.

PjerrotOnsdage

Der er ekstra god grund til at besøge Bakken om onsdagen. Hver onsdag i perioderne 31. marts til 23. juni samt 11. august til 25. august er nemlig PjerrotOnsdag.

PjerrotOnsdag betyder, at du får ekstra meget for pengene. De kørende forlystelser har reducerede kontantpriser hele dagen. Rabatterne ligger fra ca. 20-50%.

Ja det har jeg også fundet, men jeg kan huske som barn gav vi 5 kr pr. tur ;-) Vores børn vil nok ikke kunne bruge et turpas, men vil måske have mere glæde af enkelte ture. ;-) Det hedder Ferieonsdage nu;-)

Anmeld

19. juli 2010

trine3112

Tror desværre du skal af med mere end 5 kr på tur nu  Men jeg håber i får en dejlig tur

/Trine

Anmeld

19. juli 2010

Fines mor

trine3112 skriver:

Tror desværre du skal af med mere end 5 kr på tur nu  Men jeg håber i får en dejlig tur

/Trine

Det er en del år siden, da jeg er over 40 år *GGGGGGGGGG*

Anmeld

19. juli 2010

smokin

Fines mor skriver:

Hvad koster turene på Bakken om onsdagen??

Hvor store er dine børn for de der rabathæfter ryger RET hurtigt.

Anmeld

19. juli 2010

Fines mor

Zette skriver:

Hvor store er dine børn for de der rabathæfter ryger RET hurtigt.

De er 4 og 6 år, den store er nok den mest vilde;-)

Anmeld

19. juli 2010

smokin

Fines mor skriver:

De er 4 og 6 år, den store er nok den mest vilde;-)

man bruger 4 pr. tur i de små forlystelse og 6 eller 7 på de store så vidst jeg husker.. og der er 42 i et kuponhæfte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.