Skal til af bo alene. Andre herind der gør det og med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

H+S Skjolgborg.

Jeg skal til af bo alene med mine 2 dejlig dreng.

Min datter bor hos sin far valgt vi pr 1 juni 2010 nemlig hårdt syntes jeg for hun er kun 4 og mors pige.

Jeg er så sændt nervøs glæde og trist..Meget blande.

Andre der bor alene med deres børn..

Vi venter på lejlighed i slagelse få fra om to efter den 10/8

Mvh Henriette mor til 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

H+S Skjolgborg.

Henriettemortil4 skriver:

Jeg skal til af bo alene med mine 2 dejlig dreng.

Min datter bor hos sin far valgt vi pr 1 juni 2010 nemlig hårdt syntes jeg for hun er kun 4 og mors pige.

Jeg er så sændt nervøs glæde og trist..Meget blande.

Andre der bor alene med deres børn..

Vi venter på lejlighed i slagelse få fra om to efter den 10/8

Mvh Henriette mor til 4

Mor til 3...Men min bonus søn = 4

Anmeld

19. juli 2010

wamse

Det var da trist at i ikke kan få det til at fungere sammen lige pt, men håber da det løser sig for jer med tiden.

Jeg bor også alene med mine børn, jeg elsker det dog og det var klart den rigtige beslutning jeg tog

Held og lykke med det.

Anmeld

19. juli 2010

H+S Skjolgborg.

wamse skriver:

Det var da trist at i ikke kan få det til at fungere sammen lige pt, men håber da det løser sig for jer med tiden.

Jeg bor også alene med mine børn, jeg elsker det dog og det var klart den rigtige beslutning jeg tog

Held og lykke med det.

jamen sådan er det bare pt jeg vil bo i slagelse pga min to børn og deres to fæder/samvær den ene bor i korsør den anden i næstved og busse køre let til de to byer fra slagelse af + min datter er skiftet børnehave så nu skal jeg med to busse her udefra som passe af lort til for af hente hende torsdag og ud og hjem fredag og ud med hende mandag hver anden uge.. magte ikke alt det bus osv. og huse er stort 912 kvm grun og ingen ting anden det jeg laver blever lave magter det bare ikke mere..........

børn er mit nr 1 heller bruge min tid på dem ind af klippe hæk slå græs fejrn affald osv osv...

men håber ja med tiden vi finder ud af at bo sammen igen i nået uden stor have osv.

mvh henriette

Anmeld

19. juli 2010

charlottekri

kunne din mand ikke flytte med jer, hvis det er fordi det rent praktisk ikke kan hænge sammen for jer?? nu ved jeg selvfølgelig ikke om det kun er det, men der burde da kunne findes en løsning

Anmeld

19. juli 2010

H+S Skjolgborg.

charlottekri skriver:

kunne din mand ikke flytte med jer, hvis det er fordi det rent praktisk ikke kan hænge sammen for jer?? nu ved jeg selvfølgelig ikke om det kun er det, men der burde da kunne findes en løsning

deværre ville han ikkke bo i slagelse men vil til næstved eller vordingborg eller der i mellem og jeg kan ikke pga min datter dette lige nu.....jeg har heller ikke kørekort og slagelse ligge tæt påmin familie hans er dered hvor han vil bo ;(

Anmeld

19. juli 2010

charlottekri

ja, det lyder ikke nemt... jeg har ikke helt styr på det geografi, men synes måske ikke at man burde flytte hver til sit fordi man gerne vil bo tæt på hver sin familie... kan godt forstå din side af sagen, når nu du har en datter du skal have det hele til at passe sammen med... det burde han næsten også kunne forstå..

til dig!

Anmeld

19. juli 2010

H+S Skjolgborg.

charlottekri skriver:

ja, det lyder ikke nemt... jeg har ikke helt styr på det geografi, men synes måske ikke at man burde flytte hver til sit fordi man gerne vil bo tæt på hver sin familie... kan godt forstå din side af sagen, når nu du har en datter du skal have det hele til at passe sammen med... det burde han næsten også kunne forstå..

til dig!

nej min familie bo hved ishøj hved køge næstved jylland og korsør og det er også pga min søn hvor hans far bor i næstev så slagelse er for mig imellem mine to ekser og nemmer med bus osv af hente og bring dem selv.. mere derfor + lægen er der + jeg er en del af kommunen så helt nyt og langt for mig af bo i næstved eller vordingborg pt ikke smart ville mega gerne men ikke pt pga min datter især... og skal måske på pension og magter ikke ny kommunen søg igen alt igellem igen med ny læge syghuse osv osv igen så heller om 2-3 år hvor meget er på plads håber jeg..

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

Puha.. lyder da også som en lidt svær situation at stå i, rent geografisk.

Jeg kan dog godt forstå du vælger at flytte til Slagelse, specielt nu du har en sag er behandles i kommunen.

Jeg er sikker på at du nok skal klare det super godt med dine to drenge og det at bo i Slagelse

Alt held og lykke herfra

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

øv det ikke går..

men jeg bor alene med min datter og det er skønt.

men som ung mor + alene mor synes jeg lolland kommun og andre mennesker kigger meget ned på en

men ja sådan er det er vild med af bo alene og vi hygger hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.