we are back

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

NaFe

Sååå er vi tilbage igen efter vores tab, og er så småt ved af affinde mig med tanken og ved a være oven på...

Og ja hvad kan man andet end af være glad når man ser på min dejlige pige....og gud vor jeg syntes hun er blevet stor nu...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Vingummien

Ja, hold da op hvor gammel er det nu hun er efterhånden

Anmeld

18. juli 2010

NaFe

Tulipan skriver:

Ja, hold da op hvor gammel er det nu hun er efterhånden

hehe... jaaa hun er blevet 1 1/2 år....så hun er jo også stor nu, bare mig der ikke kan følge med lige for tiden...

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

NaFe skriver:

hehe... jaaa hun er blevet 1 1/2 år....så hun er jo også stor nu, bare mig der ikke kan følge med lige for tiden...

Undksyld men er hun ik meget høj :p der hvor hun står op :o Emil bliver 2 her den 2 august, og syntes slet ike han ser så høj ud hehe

Anmeld

18. juli 2010

NaFe

Tulipan skriver:

Undksyld men er hun ik meget høj :p der hvor hun står op Emil bliver 2 her den 2 august, og syntes slet ike han ser så høj ud hehe

Smiler... Jeg tror måske bare det billedet der gør det... hun bruger stadig 80 i tøj så tror hun er meget normal...

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

NaFe skriver:

Smiler... Jeg tror måske bare det billedet der gør det... hun bruger stadig 80 i tøj så tror hun er meget normal...

Oki og hun bliver altså bare smukkere og smukkere

Anmeld

18. juli 2010

Klumpe-dumpe

NaFe skriver:

Sååå er vi tilbage igen efter vores tab, og er så småt ved af affinde mig med tanken og ved a være oven på...

Og ja hvad kan man andet end af være glad når man ser på min dejlige pige....og gud vor jeg syntes hun er blevet stor nu...

Åh søde, jeg fik slet ikke skrevet i den anden tråd. Men jeg er virkelig ked af det, på jeres vegne. Godt I er ved at være ude på den anden side nu.

Hende der gøjsen, er dælme dytme godt nok blevet STOR

Men hun er jo ligeså smuk og ikke mindst ser hun rigtig fræk ud, som altid

-Du må snart kommer med en opdate, vedr. hvordan det går med "the love" J og ikke mindste frk. smukkesen.

fra os.

Anmeld

18. juli 2010

JustAnotherName

Aajjj ja, det virker bare som om, at der er sket RIGTIG MEGET med hende på det seneste. Hun ser pludselig meget større ud.
Men gud hvor er hun sød og smuk at se på   Er især helt tabt i det sidste foto af hende. Hvor er det bare et kært ansigtsudtryk. Lille smukke pige!

Anmeld

18. juli 2010

NaFe

Tulipan skriver:

Oki og hun bliver altså bare smukkere og smukkere

Tusind tak...

Anmeld

18. juli 2010

NaFe

malucca09 skriver:

Åh søde, jeg fik slet ikke skrevet i den anden tråd. Men jeg er virkelig ked af det, på jeres vegne. Godt I er ved at være ude på den anden side nu.

Hende der gøjsen, er dælme dytme godt nok blevet STOR

Men hun er jo ligeså smuk og ikke mindst ser hun rigtig fræk ud, som altid

-Du må snart kommer med en opdate, vedr. hvordan det går med "the love" J og ikke mindste frk. smukkesen.

fra os.

Tusind tak søde....Ja det har været en hård omgang....

Jaa hende fisen er en rigtig ballede mager..kan love dig jeg har noget a se til med hende...Hun sidder ikke ned i 2 min....pyyhaaa...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.