Ferie samtidig med dagplejer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

pipsen

Hejsa

Jeg har holdt ferie (eller mit barn har) samtidig med vores dagplejemor. Kan huske hun sagde noget med, at vi derfor ikke skulle betale samme pris denne måned. Men kommunen har trukket det, de plejer for pasningen. Er der nogen af jer, som kender reglerne?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

mariamiss6

pipsen skriver:

Hejsa

Jeg har holdt ferie (eller mit barn har) samtidig med vores dagplejemor. Kan huske hun sagde noget med, at vi derfor ikke skulle betale samme pris denne måned. Men kommunen har trukket det, de plejer for pasningen. Er der nogen af jer, som kender reglerne?

Tak

Du skal skrive en ferieudmeldelse til din pladsanvisningsafdeling.. Har du ikke gjort det, ved de jo ikke, at de skal trække pengene fra. Og det kan du så kun gøre 2 sammenhængende uger i året, og kun hvis dine børn holder ferie samtidig med dagplejemoderen....

Så du må ringe til pladsanvisningen, og bede om at få det ordnet, hvis ikke det er for sent....

Anmeld

18. juli 2010

LotteN

mariamiss6 skriver:

Du skal skrive en ferieudmeldelse til din pladsanvisningsafdeling.. Har du ikke gjort det, ved de jo ikke, at de skal trække pengene fra. Og det kan du så kun gøre 2 sammenhængende uger i året, og kun hvis dine børn holder ferie samtidig med dagplejemoderen....

Så du må ringe til pladsanvisningen, og bede om at få det ordnet, hvis ikke det er for sent....

men det er vel kun i de kommuner hvor der ikke er betalingsfri juli måned ik?

Anmeld

18. juli 2010

mariamiss6

LotteN skriver:

men det er vel kun i de kommuner hvor der ikke er betalingsfri juli måned ik?

Jo det er det nok. men det ved jeg faktisk ikke noget om....

Anmeld

18. juli 2010

pipsen

Tak for svar - det anede jeg jo ikke, at jeg skulle. Gik ud fra, at de vidste han holdt ferie, idet dagplejemor holder ferie og han ikke skulle passes andre steder... 

Jeg må ringe til dem i morgen og høre, hvad de siger..

Anmeld

18. juli 2010

Mira0911

Julie holder ferie samtidig som hendes dp gør... Og der skulle vi ikke gøre noget... Og vi har også Juli som betalings fri måned...

Jeg troede at Juli var en betalingsfri måned i alle kommuner...

Anmeld

18. juli 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Julie holder ferie samtidig som hendes dp gør... Og der skulle vi ikke gøre noget... Og vi har også Juli som betalings fri måned...

Jeg troede at Juli var en betalingsfri måned i alle kommuner...

Jeg har aldrig hørt det i frederikssund kommune, hverken før eller efter vi blev slået sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.