Stærke smerter i maven....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

lollandpigen

Hej piger...

Nu har jeg prøvet 2 dage i træk, at der efter aftensmaden og frem til kl 22 igår at jeg fik stærke smerter i maven. Min mave bliver helt hård den lille bliver sindsyg aktiv og min mave strammer helt vildt over hele maven......

Jeg har termin den 28 juli ( 3 gangs fødende ) og er idag i 38+4.... Nogle der ved hvad det kan være det er vildt ubehageligt og intet hjælper....

JM har sagt at hovedet står helt fast og den er synket ned....

Håber nogle måske kan komme med et godt råd eller selv har prøvet noget lignede,,,,,

Sommer hilsner Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

<3

Hvis det konsekvent er om aftenen lige efter aftensmaden så ville jeg umiddelbart tro at der ikke er plads til dit maveindhold længere. Spis mindre og prøv at se om det ikke hjælper. Ellers må du nok en tur til lægen for at få checket for mavekatar eller lignende

Anmeld

18. juli 2010

Muffinmus

Hmm er det plukvees lign eller en lang strg af mavekrampe eller hvad??

Det kan jo i hvert fald være flere ting.

bla andet for store måltider, for fed mad(undgå fedt!!), plukveer der kommer om aftenen(det gjorde mine i stor stil til sidst), bla pga maden og at man satte sig i sofane og det hele blev mast.

det kan være øve plukveer til de rigtige fødselsveer eller lign.

U anset hvad så er fødslen jo lige om hjørnet og alt kan være underligt op til en fødsel:-) OG gøre ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.