Fik besøg af Chatarina og tvillingerne idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

JustAnotherName

Idag kom Chatarina, Emma-Sophie og Victoria et smut forbi.
De er på ferie i Jylland, og havde en maaaasse tøj med, som jeg havde reserveret, og gerne ville købe af dem. Og sikke alt det tøj vi fik .....også meget mere end dét, som vi havde aftalt at skulle have. Æhj, hvor er vi altså heldige og forkælede (og endnu engang, tusinde tak for det, Chatarina)

Bianca havde meget stor glæde af Emma-Sophie og Victoria's selskab.
Der gik kun et øjeblik, før de fik rystet den værste generthed af sig, og legede sammen på Bianca's værelse.
Lidt senere fik vi os allesammen et glas juice og lidt grøntsags-lækkerier.
Og så var pigerne ellers hurtige til at smutte ovenpå og lege igen.
Og der blev givet en vældig flot fælles-koncert på diverse lege-instrumenter.

Jeg syntes ikke I andre herinde skal snydes for at se billeder....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

JustAnotherName

Til Chatarina (når engang I er tilbage fra Jeres ferie, og kan læse dette)

Tusinde tak, endnu engang, for alt det fine tøj og sko.
Og tak for Jeres besøg. Det var rigtig hyggeligt!
Dine piger er simpelthen så søde. Og du ser så smuk ud med lillebror-mave.

Kærlige hilsner fra Katrine, Celina og Bianca - som fik en rigtig skøn søndag!

Anmeld

18. juli 2010

Milka

sikke en flok skønne tøser!! glæder mig til mine piger bliver stoooore

Anmeld

18. juli 2010

Skouboe

Milka skriver:

sikke en flok skønne tøser!! glæder mig til mine piger bliver stoooore

De ER da store

Anmeld

18. juli 2010

Skouboe

Og sikke en bunke lækre tøser iøvrigt - ser ud til at I rigtigt hyggede jer

Anmeld

18. juli 2010

Milka

Skouboe skriver:

De ER da store

ja i forhold til silja måske

Anmeld

18. juli 2010

Skouboe

Milka skriver:

ja i forhold til silja måske

Også i forhold til hvad de har været.

Jeg er til stadighed totalt målløs over så stor Freja bliver og så meget hun forstår, og hende og tøserne plejer da at følges så nogenlunde ad.

Anmeld

18. juli 2010

Milka

Skouboe skriver:

Også i forhold til hvad de har været.

Jeg er til stadighed totalt målløs over så stor Freja bliver og så meget hun forstår, og hende og tøserne plejer da at følges så nogenlunde ad.

samme her, jeg bliver dagligt overrasket over hvor meget de kan og hvor meget de forstår. faktisk tror jeg de kan mere end jeg aner, hvilket er en anden god grund til at de skal i vuggestue så hurtigt som muligt – så de kan udfolde sig!

men jeg synes stadig jeg mangler at de siger noget ... for ord er der virkelig ikke mange af. hvad med freja?

Anmeld

18. juli 2010

Skouboe

Milka skriver:

samme her, jeg bliver dagligt overrasket over hvor meget de kan og hvor meget de forstår. faktisk tror jeg de kan mere end jeg aner, hvilket er en anden god grund til at de skal i vuggestue så hurtigt som muligt – så de kan udfolde sig!

men jeg synes stadig jeg mangler at de siger noget ... for ord er der virkelig ikke mange af. hvad med freja?

Freja er rigtigt god til at kommunikere - både med babytegn og sprog.

Jeg tror det er pga. tegnene at hun kommunikerer så godt - hun er endda begyndt at lave sine egne tegn, så det kan nogen gang være ret svært at forstå hende, men hun får langsomt lært os hvad hun gerne vil sige, og det letter altså SÅ meget på frustrationerne.

Hun bruger vel 20-25 ord efterhånden (som vi kan forstå) og hun er begyndt at sætte ord sammen for en måneds tid siden, fx Ni-Ni av (hun faldt på ni-ni - hendes sut) og Far skåååu (Skål far).

Hun beder selv om at komme i bad og i seng og hvad hun vil have at drikke, så det går pænt stærkt efterhånden. 

Anmeld

18. juli 2010

JustAnotherName

Freja er rigtigt god til at kommunikere - både med babytegn og sprog.

Jeg tror det er pga. tegnene at hun kommunikerer så godt - hun er endda begyndt at lave sine egne tegn, så det kan nogen gang være ret svært at forstå hende, men hun får langsomt lært os hvad hun gerne vil sige, og det letter altså SÅ meget på frustrationerne.

Hun bruger vel 20-25 ord efterhånden (som vi kan forstå) og hun er begyndt at sætte ord sammen for en måneds tid siden, fx Ni-Ni av (hun faldt på ni-ni - hendes sut) og Far skåååu (Skål far).

Hun beder selv om at komme i bad og i seng og hvad hun vil have at drikke, så det går pænt stærkt efterhånden. 

Flot! 

Celina bruger også håndtegnet for "FÆRDIG!", når vi har spist mad.

Hun kan også sige "Skål" nu - og hamrer derefter sin tudkop i ens glas så eftertrykkeligt, at det er svært at undgå at sjatte  

Og så kan hun sige både mor, Wiame (vores hund, William) og Bianca (dog ikke helt rent udtalt, men forståeligt nok)

Derudover en helt masse små-ord som :
Av, rap-rap, vov-vov, ja, nej, tak, hov, BUMM, sut, op, mer', lege, mam, bad, min, se + den der... Og sikke også andre, som jeg ikke lige husker lige nu.

Så her må vi også være på plus/minus 20-25 ord i det hele, tror jeg.
Og der kommer næsten dagligt nye. Hun forsøger meget at gentage.
Og så småt begynder hun også at sætte et par ord sammen nu....

Så ja, det går pludseligt MEGET stærkt!!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.