6800 skriver:
Min lille pomeranian er blevet kørt ned/ramt af en bil....hun var på en eller anden måde kommet under hegnet, og kommet ud til vejen uden vi havde opdaget noget...pludselig kunne jeg høre hende skrige som en sindsyg...mig op i en fart og i indkørelsen stod to unge fyre med hende, som havde set hvad der skete...idioten som havde kørt bilen, bremsede lidt op, men kørte vidre...SÅDAN ET SVIN
Nå men vores lille pus blev ramt på bagbenene, og vi måtte afsted til dyrelægevagten med hende...heldigvis var der "kun" sår, som kunne klares med nogle sting. Men som dyrelægen sagde, havde hun været utrolig heldig...
Hun har det nogenlunde nu, og er begyndt og støtte på benene igen...
Puha får stadig helt ondt i maven over der...
Puha... Kender det godt... Vores hund blev påkørt da han var ½ år gammel.... Det er så grimt sådan noget...
Han fik trykket nogen ribben... og trak vejret meget underligt, og vi ringede til dyrelægevagten, og han sagde det lød ikke godt, så der var nok også noget med lungerne...
Heldigvis for det, slap han kun med trykkede ribben... Pyyh... Jeg stor tudet, var så bange for at han skulle aflives...
Han har slet ikke nogen mén efter det, den dag idag...
Sikke et svin, man køre bare ikke fra et uheld.... Grrr.... 
Godt hun slap så let din hund, dejligt at hun er begyndt at støtte på benene... :)
til dig....
Anmeld