Min stakkels hund er blevet ramt af en bil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

6800

Min lille pomeranian er blevet kørt ned/ramt af en bil....hun var på en eller anden måde kommet under hegnet, og kommet ud til vejen uden vi havde opdaget noget...pludselig kunne jeg høre hende skrige som en sindsyg...mig op i en fart og i indkørelsen stod to unge fyre med hende, som havde set hvad der skete...idioten som havde kørt bilen, bremsede lidt op, men kørte vidre...SÅDAN ET SVIN

Nå men vores lille pus blev ramt på bagbenene, og vi måtte afsted til dyrelægevagten med hende...heldigvis var der "kun" sår, som kunne klares med nogle sting. Men som dyrelægen sagde, havde hun været utrolig heldig...

Hun har det nogenlunde nu, og er begyndt og støtte på benene igen...

Puha får stadig helt ondt i maven over der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

moniquesmor

god bedring med den lille hund

synes sku det er så skidt af folk ikke stopper op når de rammer dyr..

kan bare se her på lolland når der ramte vi en kat, når den lader vi bare ligge midt på vejen

Anmeld

18. juli 2010

Mira0911

6800 skriver:

Min lille pomeranian er blevet kørt ned/ramt af en bil....hun var på en eller anden måde kommet under hegnet, og kommet ud til vejen uden vi havde opdaget noget...pludselig kunne jeg høre hende skrige som en sindsyg...mig op i en fart og i indkørelsen stod to unge fyre med hende, som havde set hvad der skete...idioten som havde kørt bilen, bremsede lidt op, men kørte vidre...SÅDAN ET SVIN

Nå men vores lille pus blev ramt på bagbenene, og vi måtte afsted til dyrelægevagten med hende...heldigvis var der "kun" sår, som kunne klares med nogle sting. Men som dyrelægen sagde, havde hun været utrolig heldig...

Hun har det nogenlunde nu, og er begyndt og støtte på benene igen...

Puha får stadig helt ondt i maven over der...

Puha... Kender det godt... Vores hund blev påkørt da han var ½ år gammel.... Det er så grimt sådan noget...

Han fik trykket nogen ribben... og trak vejret meget underligt, og vi ringede til dyrelægevagten, og han sagde det lød ikke godt, så der var nok også noget med lungerne...

Heldigvis for det, slap han kun med trykkede ribben... Pyyh... Jeg stor tudet, var så bange for at han skulle aflives...

Han har slet ikke nogen mén efter det, den dag idag...

Sikke et svin, man køre bare ikke fra et uheld.... Grrr....

Godt hun slap så let din hund, dejligt at hun er begyndt at støtte på benene... :)

til dig....

Anmeld

18. juli 2010

Delilah

Det er simpelthen så usselt at køre videre! Da min kat blev kørt over så stoppede ham der kørte bilen op og spurgte i nabolaget hvis kat det var! Tænk hvis han ikke havde gjort det kunne han måske ikke have overlevet. Det er jo ikke fordi de kan gøre for at et dyr løber ud på vejen, men de kan satme gøre for ikke at sige det til nogen!

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

stakkels lille vuffer

Godt der ikke skete mere, og at det "kun" var en slem forskrækkelse og lidt sår...

Sikke da en idiot at køre videre!? Nogle mennesker har bare ikke sans for god opførsel! STEN sikkert én der ikke selv har dyr

God bedring med bjæfferen! Du må være ekstra sød ved hende i dag..

Anmeld

18. juli 2010

michella88

Ååh gud, hvor jeg føler med dig.

For omkring et år siden var min mand og jeg ude og køre en tur, da vi kører forbi et dyr ude på vejen der er blevet kørt ned. Jeg sagde, det der, det var ikke en kat, den var sku da større, men det lignede heller ikke en ræv. Vi kørte så tilbage, og fandt så ud af at det var en stakkel dansk/svensk gårdhund, som bare lå. Jeg begyndte at tude, for kan slet ikke klare sådan noget, så bad min mand om at kigge til den for at finde ejeren. Tror I ikke at den stadig trak vejret, mens der løber blod ud fra øret? Var helt grædefærdig, sådanne svin der bare kører videre.. SKAMFULDT!!!!

Anmeld

18. juli 2010

6800

MoarJ skriver:

Puha... Kender det godt... Vores hund blev påkørt da han var ½ år gammel.... Det er så grimt sådan noget...

Han fik trykket nogen ribben... og trak vejret meget underligt, og vi ringede til dyrelægevagten, og han sagde det lød ikke godt, så der var nok også noget med lungerne...

Heldigvis for det, slap han kun med trykkede ribben... Pyyh... Jeg stor tudet, var så bange for at han skulle aflives...

Han har slet ikke nogen mén efter det, den dag idag...

Sikke et svin, man køre bare ikke fra et uheld.... Grrr....

Godt hun slap så let din hund, dejligt at hun er begyndt at støtte på benene...

til dig....

Dejligt jeres hund er helt frisk igen...tror jeg også freja bliver...

Tak for

Anmeld

18. juli 2010

6800

Caroline86 skriver:

stakkels lille vuffer

Godt der ikke skete mere, og at det "kun" var en slem forskrækkelse og lidt sår...

Sikke da en idiot at køre videre!? Nogle mennesker har bare ikke sans for god opførsel! STEN sikkert én der ikke selv har dyr

God bedring med bjæfferen! Du må være ekstra sød ved hende i dag..

Ja bliver sku også gal over sådan en idiot...det var sku da ikke sikkert vi lige ville opdage det med det samme...

Hun har fået en ekstra godbid i dag, og får så meget opmærksomhed som aldrig før, det er hun vist godt tilfreds med

Anmeld

18. juli 2010

line melias mor

åh det skærer i mit hjerte. er glad for der ikke skete mere selvom det da er voldsomt nok. rigtig god bedring med jeres lille vovse

Anmeld

18. juli 2010

6800

michella88 skriver:

Ååh gud, hvor jeg føler med dig.

For omkring et år siden var min mand og jeg ude og køre en tur, da vi kører forbi et dyr ude på vejen der er blevet kørt ned. Jeg sagde, det der, det var ikke en kat, den var sku da større, men det lignede heller ikke en ræv. Vi kørte så tilbage, og fandt så ud af at det var en stakkel dansk/svensk gårdhund, som bare lå. Jeg begyndte at tude, for kan slet ikke klare sådan noget, så bad min mand om at kigge til den for at finde ejeren. Tror I ikke at den stadig trak vejret, mens der løber blod ud fra øret? Var helt grædefærdig, sådanne svin der bare kører videre.. SKAMFULDT!!!!

ihh sådan en idiot skulle selv prøve samme omgang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.