Hvordan føles det at mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

sofie85

Ja nogen siger jo at det i starten føles som luftbobler, andre som en fiskehale... jeg har luftbobler i maven oftere og oftere og er 17+6 idag, men men... Hvis det er barnet jeg kan mærke, så burde jeg vel ikke være i tvivl?  var i også meget i tvivl i starten og kan det være den lille jeg mærker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

CS

sofie85 skriver:

Ja nogen siger jo at det i starten føles som luftbobler, andre som en fiskehale... jeg har luftbobler i maven oftere og oftere og er 17+6 idag, men men... Hvis det er barnet jeg kan mærke, så burde jeg vel ikke være i tvivl?  var i også meget i tvivl i starten og kan det være den lille jeg mærker?

Det kunne meget vel være din lille guldklump du kan mærke Jeg viste ikke det var barnet før min jordemoder fortalte mig det... og det var også luftbobler

Anmeld

18. juli 2010

FrkLarsen

Det kan sagtens være din baby du har mærket  

Jeg mærkede første gang liv i 17+2, det var MINI puf, har ikke mærket de bobler, det går hurtigt med puffende nu, den lille vokser sig jo stærkere  

Kamilla 37+1

Anmeld

19. juli 2010

sofie85

Jeg tror faktisk at jeg har mærkt liv, for det startede jo med bobler og så igår mærkede jeg et par små puf lige i rap Ihh jeg kan bare ikke vente med at mærke det igen!!!

Anmeld

19. juli 2010

oo

jeg kan huske jeg sagde til Søren, at enten mærkede jeg babyen eller også skulle jeg brække mig - så JO jeg var i tvivl for mig var det hverken luftbobler, fiskehaler eller sommerfuglevinger, det føltes som en kæmpestor gedde der lige vendte sig i maven på mig (det var det billede jeg fik i hovedet dengang)

Anmeld

19. juli 2010

sofie85

Tjuhl skriver:

jeg kan huske jeg sagde til Søren, at enten mærkede jeg babyen eller også skulle jeg brække mig - så JO jeg var i tvivl for mig var det hverken luftbobler, fiskehaler eller sommerfuglevinger, det føltes som en kæmpestor gedde der lige vendte sig i maven på mig (det var det billede jeg fik i hovedet dengang)

Hehe det lyder voldsomt Det må være en livlig baby

Anmeld

19. juli 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Jeg tror faktisk at jeg har mærkt liv, for det startede jo med bobler og så igår mærkede jeg et par små puf lige i rap Ihh jeg kan bare ikke vente med at mærke det igen!!!

dejligt at høre

Anmeld

19. juli 2010

Christina31

Jeg var også meget i tvivl i starten - synes det kildede meget inde i maven. Det er jo ikke noget man plejer at mærke, når man ikke er gravid, så selvfølgelig er det barnet der bevæger sig.

Du vil hurtigt kunne mærke flere og flere bevægelser, så du slet ikke er i tvivl om, at det er den lille spire.

Anmeld

19. juli 2010

nannanadja

det kan godt føles smo små bobler.. jeg kan huske den følese af det ligesom mudre i min mave..små stik.. bobbles.. 

det som du mærker nu er nok liv...hvis du ikke har haft den følese før i maven som du har nu er det liv-....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.