Uh hvor er jeg træt af det her, er skide frusteret. Har igen været forbi veninden, som er overvægtig, og konstant snakker om hun har dårlig samvittighed over det hun spiser, men alligevel kan hun ikke lade være med at proppe i munden.
Sidst fik hun spist rimelig meget, (4 gange så meget som jeg selv, + slik og chips) og endte med hun pludselig sagde, at nu havde hun ik dårlig samvittighed mere fordi det var kommet op igen fordi hun havde overspidt, og alligevel sad hun bagefter og igen spiste chips 
Er både ritgig træt af konstant at høre om det, men er på den anden side også bekymret. For tænker jo om hun kan have spiseforstyrrelser, men det plejer jo at foregå i det skjulte....
Jeg kender selv til det, og synes det både er bekymrende, men alligevel, kan jeg ikke finde ud af om hun bare ønsker at få opmærksomhed, for jeg ved jo ikke om hun i virkeligheden var ude at kaste op, hun nævte det jo først senere på aftenen, så kan jo have været mens hun var på toilet, men så længe synes jeg heller ik hun var væk.... ved sgu ikke rigtig hvad jeg gøre, synes jo jeg snart har prøvet alt og at være hendes gode veninde veninde, og lagt øre til meget, også ang hendes problemer med kæresten....
What to do ????
Anmeld