8 måneder og ingen flasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.303 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Stepmom87

Sagen er den at min datter på 8 måneder IKKE gider flasken mere og har ikke villet den siden hun startede i vuggestue for en måned siden, hun har længe fået jern-dråber da hun ikke fik 400ml MME/vælling i løbet af et døgn.

Må hun virkelig godt stoppe med MME nu?

Hun får sødmælk hver dag. Det hjælper ikke med MME i et krus da hun nægter at drikke det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

line melias mor

jeg vil da mene at det er fint nok hun ikke gider flasken mere. så længe hun får jern og godt med mad morgen middag og aften det kan jo være at det er det der gør hende så mæt at hun ikke behøver flasken. ellers når du laver mad til hende put lidt mme i

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

min datter stoppe som 8½ mdr hun begyndt af kaste op, vi trode først hun have fået en mave virus..

men hver gang hun fik flasken kaste hun op. så vi ringe til sundhedesplejsken og snakke med hende og hun sagde det var fint af vi stoppe nu

Anmeld

18. juli 2010

Valle81

Ja det er helt fint:0 ) min datter var også 8 mdr da hun sagde nix til flasken - hun ville ikke og skreg i vilden sky:0)

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

stop du bare med flasken Vores sp siger at fra 6 mdr kan de i princippet sagtens nøjes med det mad vi andre spiser, men at man jo fra sundhedsstyrelsen anbefaler at de får supplerende mme/modermælk til de er 1 år - ligesom man anbefaler de ikke får andet end mme/modermælk til de er 6 mdr

Nogle børn har behov for grød tidligere, nogle vil først have senere. Nogle børn vil have bryst/flaske længere, andre kortere! Gør du hvad der er bedst for dit barn! Tydeligvis vil hun hellere spise "voksen"mad end have det der flaskepjat STOOOOR pige

Anmeld

18. juli 2010

Halbschön

Stepmom87 skriver:

Sagen er den at min datter på 8 måneder IKKE gider flasken mere og har ikke villet den siden hun startede i vuggestue for en måned siden, hun har længe fået jern-dråber da hun ikke fik 400ml MME/vælling i løbet af et døgn.

Må hun virkelig godt stoppe med MME nu?

Hun får sødmælk hver dag. Det hjælper ikke med MME i et krus da hun nægter at drikke det.

Sålænge hun får jerndråber, så er det helt okay ;o) Og ellers kan du jo som de andre skriver, putte lidt MME i maden du laver til hende ;o)

Anmeld

18. juli 2010

Stepmom87

Mange tak for svar piger, blev helt nervøs for at jeg gjorde noget forkert nu, hvor jeg stoppede med at "tvinge" flasken i hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.