Hej De Damer 
På forhånd SORRY for den er lidt lang... er nok ligesom alle andre lidt tosset i hovedet og tænker for meget over tingene nu her i slutning en.. (er lige rundet 34. uge)
Jeg læser meget om tingene, men føler bare ikk det er det samme som andre folks beretninger... Så derfor bliver nødt til at høre jer andre som er ved denne tid, eller har været det:
- Mærkede i merkant mindre liv... ?? jeg mærker stort set ingen spark mere, mere rumlen rundt og meget mindre end før. Og bliver hurtigt bekymret pga hun åbenbart også sover længere tid af gangen.
- Nogen som har haft urinvejsinfektion, hvis ja, hvilke symtomer... ?? jeg har ondt helt op i maven når jeg tisser, stadig, selvom jeg har fået pencillin siden mandag nu. Og de sagde på sygehuset det fremkalder slemme plukveer, og de er også stadig forsat... kan det være fordi det er ved og være den sidste tid også mon ? Plus jeg sover ikk igennem overhovedet.. er oppe og tisse hver til hver anden time om natten - suk! Er dette normalt ved urinvejsinfektion eller kan presset fra barnet være SÅ anderledes når man sover ?
- Hvordan føles jeres smerter/plukveer ... ?? i starten for flere måneder siden oplevede jeg det som en slags sidestik, og derfor ku jeg heller ikk forstå det er det der gør så ondt pludseligt.. for nu har jeg ondt i hele maven ned til skambenet og om i lænd og ryg
- Har i oplevet at barnet over længere tid ligger helt deformt ... ?? min har i snart to uger ligget meget udstrakt på midt maven og højre side.. og da jeg var indlagt med min urinvejsinfektion sagde lægen da han mærkede det godt ku gøre lidt ekstra ondt da hun lå lidt skævt... er dette ok nu, eller kan det betyde hun ikk vil nå og lægge sig rigtig mon ?
Tak til jer der gider give jer tid til og svare 
Det ok hvis i kun kender til nogle af punkterne... alt er en hjælp for mit lille frustrerende hovede
hihi.
Anmeld