40+0, så kom dog ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

kisca

Så er dagen endelig nået. Jeg er 40+0 i dag, fantastisk. Jeg havde ikke troet at jeg ville nå denne dag, da jeg i min første graviditet fødte i uge 28+6. Så glæden er stor...

Men når det er sagt, må han godt snart se at komme ud. Jeg har mega hede ture og kvalme, og jeg sover elendigt pga. varmen, smerter i ryggen og plukveer.

I går gik slimproppen, eller jeg tror at det var den. For der kom en hel klump blodigt slim ud da jeg var på toilettet. Så nu er der ikke andet for end at vente.

Er der nogle af jer der ved om der kan gå langtid før man går i fødsel, selvom slimproppen er gået??? Ville aller helst føde i morgen, for der ville min mands farfar være fyldt 100 år.

KH Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

CarinaSB

der er nogen hvor slimproppen går mange gange da den kan gendanne sig .. jeg fødte 12½ time efter min gik så held og lykke

Anmeld

18. juli 2010

ønskebørn74

kisca skriver:

Så er dagen endelig nået. Jeg er 40+0 i dag, fantastisk. Jeg havde ikke troet at jeg ville nå denne dag, da jeg i min første graviditet fødte i uge 28+6. Så glæden er stor...

Men når det er sagt, må han godt snart se at komme ud. Jeg har mega hede ture og kvalme, og jeg sover elendigt pga. varmen, smerter i ryggen og plukveer.

I går gik slimproppen, eller jeg tror at det var den. For der kom en hel klump blodigt slim ud da jeg var på toilettet. Så nu er der ikke andet for end at vente.

Er der nogle af jer der ved om der kan gå langtid før man går i fødsel, selvom slimproppen er gået??? Ville aller helst føde i morgen, for der ville min mands farfar være fyldt 100 år.

KH Camilla

Ej hvor spændende... Blæser lige lidt vestøv din vej...

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

håber du føder der så, ville da være en kæmpe dag for hans familie og ikke minst dig selv 

så vestøv på vej fra mig

Anmeld

18. juli 2010

line melias mor

sender en masse ve støv din vej

Anmeld

18. juli 2010

kisca

Tak for jeres ve-støv, jeg håber at det hjælper...

Indtil videre dog uden held, men natten er lang endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.