Har hovedet mon sat sig fast...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

LinLin

Det "klikkede" i mit bækken; som om det lige udvidede sig og det har trykket temmeligt meget siden 

Har I andre kunnet mærke at hovedet satte sig fast???

Jeg har desuden haft mange plukveer på det sidste, men han må da godt liiige vente et par uger med at komme (32+3 idag ) Er dog ikke nervøs, da der ikke er noget regelmæssigt over dem og de gør ikke ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

moniquesmor

jeg mærke det ikke med ved af hovede sat sig fast hverfald 2½ mdr før jeg født for det kunne hun mærke..

Anmeld

18. juli 2010

LinLin

moniquesmor skriver:

jeg mærke det ikke med ved af hovede sat sig fast hverfald 2½ mdr før jeg født for det kunne hun mærke..

Jeg kan ikke huske det fra sidste gang... Men har jo også læst/hørt at det sætter sig senere fast hos flergangsfødende  

Men håber i hvert fald at han i det mindste vender den rigtige vej, så man ikke skal smide sig ned på gulvet hvis vandet går først (det gjorde det sidst)

Anmeld

18. juli 2010

3xM

jeg er andengangs og kunne tydlig mærke i uge 31 da han sank ned i bækkenet...

hans bevægelser er blevet anderledes-sådan mere rullende og så har jeg haft en del tyngedefølelse...

Anmeld

18. juli 2010

Kvindemin

Jeg kunne ikke mærke det, jeg var i uge 29 da han satte sig fast

Anmeld

18. juli 2010

LinLin

mariaogmarcus skriver:

jeg er andengangs og kunne tydlig mærke i uge 31 da han sank ned i bækkenet...

hans bevægelser er blevet anderledes-sådan mere rullende og så har jeg haft en del tyngedefølelse...

Jeg har også sådan en tyngende fornemmelse, men synes ikke hans bevægelser er anderledes.. Ved andet jordemoderbesøg for 3½ uge siden sagde hun hovedet var opad - dagen efter var vi til 3d scanning hvor hans hoved lå "godt puttet ned mod min hofte"

Anmeld

18. juli 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Jeg kunne ikke mærke det, jeg var i uge 29 da han satte sig fast

Så kan det godt ske "tidligt" for andengangsfødende.... Ville jo være rarest hvis han vendte den rigtige vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.