Hejsa.
Her kommer lige lidt mere brok fra mig. Det er lidt rodet det hele. Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal stille op. Jeg er ved at blive hys over min mand. Han sover hele tiden og når han så ikke sover så piver han over at han ikke ser sine venner og familie. Halloo jeg går hjemme alene hele dagen til han er hjemme ved 6 tiden. Han har mennesker om sige hele dagen på arbejde. Jeg forstår godt at han er træt det er slet ikke det. Men det er jeg sku også. Vi har for første gang læge haft 3 dage hvor han ikke skulle på arbejde. Jeg har bare glædet mig så meget. Men ja. Fredag måtte jeg tvinge ham op kl. 11 fordi hunden gik og trippede for at komme ud. Ellers sove han det meste af eftermiddagen. Lørdag fløj han ud af sengen, for han skulle liiige ind på arbejde for at lave noget og han ville gerne ha mig og max med. Jeg var mega træt for Max har ikke lige sovet mere end 2 timer af gangen. Så der ind og side og glo halvanden time. Da vi så kommer hjem går jeg om kuld for jeg er bare så træt. bliver vækket efter en halv time fordi hans forældre kommer forbi. Min dejlige glade mand er tilbage og glæder sig. Jeg er træt og en smule kort for hovedet.
Efter 4 timer tager de hjem igen, hvor efter han siger han er træt og så går han i seng. Det er jeg jo også så får sovet næsten 4 timer. Luxus. Våger da max er sulten og sover igen efter en time. Nu har han sovet hele natten i nat. Jo han er da sikkert vågnet de 2 gange jeg har været oppe, men nu sover han igen. AAAAAAAARRRGH. Det hele her hjemme hænger og vi har to dyr som hungere efter opmærksomhed og en knægt med ondt i maven. Er så træt så det hele drejer rundt, men Max er frisk så det må jeg jo også være.
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op mere. I går aftes blev han sur over jeg ikke ligge ville ha sex med ham. Så han gik sur i seng og jeg har været ked af det lige siden.
Jeg har bare så meget brug for en glad mand med overskud for det er sku hårdt at gå her hjemme og ikke få ordentlig søvn. Når jeg spørger til hvordan han har der og hvad der er galt så siger han at han har det fint og der er ikke noget galt. Men jeg kan mærke at han er ked og det stjæler energi fra mig.
Har virkelig brug for noget luft, eller koger jeg snart over. 
Hilsen Julie.
Anmeld