Min søns fødselsdagskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Susan1978

Ja jeg har lige siden han blev 2 år og jeg startede med at lave kage sagt til mig selv at når han blev 3 år skulle han have en MC Queen kage..  men det er bare ikke nemt når det er så varmt..  nøj hvor det hele drillede..   jeg måtte droppe at pynte den ret meget andet end det vigtigste.

kagen er 30 cm i dia og er drømmekage bunde med friske jordbær og lys chokoladecreme med revet toblerone.

bilen er Chokoladekage opsmurt med Nutella.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Mor-til-asta-09

Susan1978 skriver:

Ja jeg har lige siden han blev 2 år og jeg startede med at lave kage sagt til mig selv at når han blev 3 år skulle han have en MC Queen kage..  men det er bare ikke nemt når det er så varmt..  nøj hvor det hele drillede..   jeg måtte droppe at pynte den ret meget andet end det vigtigste.

kagen er 30 cm i dia og er drømmekage bunde med friske jordbær og lys chokoladecreme med revet toblerone.

bilen er Chokoladekage opsmurt med Nutella.

Hvor er den bare flot.. Og man kan absolut ikke se at der var noget der drillede

Anmeld

18. juli 2010

XXSS

super flot og stort tillykke med ham

Anmeld

18. juli 2010

Stephanie3

Sikke en fin kage, og tillykke med ham. Blev han ikke vildt glad?

Anmeld

18. juli 2010

eirene

Rigtig flot kage. Du er godt nok skrap.

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

super flot kage

Anmeld

18. juli 2010

Susan1978

Tak, jo han blev rigtig glad.. selve bilen er ikke ret pæn bagtil og den hakkede kant.. er heller ikke ret køn..   men man er jo selv den værste kritikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.