camsko88 skriver:
er pt gravid i 7+6 men den sidste uge har jeg intet kunne spise, har tabt mig 2,3 kg og det fortsætter bare, hvor meget må man tabe sig inden man skal snakke med lægen om det?
nogen der har nogen råd til hvad man kan spise som ikke fremkalder kvalme?

Vi er næsten lige langt henne, og jeg døjer også en del med kvalme, når kvalmen er mindst prøver ejg at se om jeg kan få noget kød ned, da det holder længst tid, ellers holder jeg mig til blødt brød/knækbrød, med ost, og også is synes jeg er godt, specielt frugtis/sodavandsis.
kan også hjælpe mig at drikke noget med sukker i, da det får blodsukkeret op, for kvalmen bliver værre, hvis blodsukkeret falder.Cola (alm) har også været godt engang imellem, fordi de giver bøvser og hjælper lidt med at man så ikke har luft i maven, bedste måde jeg lige kan beskrive det på.
Har derudover købt noget der hedder sea-band i matas, og indtil videre haft god effekt, selvom det kun er få gang jeg har prøvet dem. Det er sådan nogle armbånd, man bruger som trykker på nogle punkter på håndleddene, som hjælper mod kvalme og transportsyge, havde dem på da vi den anden dag skulle langt, og bliver ellers rigtig dårlig i bilen, efter jeg er blevet gravid, og det hjalp at have dem på, så måske de kunne gøre en forskel for dig også. '
ellers tror ejg bare du skal spise det du kan få ned, og det du nu har lyst til, og du føler hjælper for dig, i min bog står der man nok skal indhente det hele, senere i graviditeten
held og lykke, og tillykke med den lille spire