lidt brokkeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

NoName

Hej

nu er jeg idag 38+4 og har den særeste murren i mavsen som om at mens kommer liiige om lidt, plukkeveer i tide og utide, men ikke noget der kan tages tid på, en konstant mærkelig smag i munden, føler mig rundt på gulvet og 3-4 skridt ved siden af mig selv. Har ikke den fjerneste idé om slimproppen er gået selvom jeg render på toilettet mindst 88 gange om dagen fordi jeg skal tisse.

Åhh vil sådan ønske at jeg kunne sætte mig ned ved siden af kæresten og sige "så skatter, så er det vist nu" er træt af alle de her sære signaler som jeg ikke kan finde ud af at tolke, men er et eller andet sted også lidt bange for at vænne mig til dem og så ignorerer. Jo jo er godt klar over at når det så ENDELIG er gået i gang så er jeg ikke i tvivl.

Andre der har det på samme måde eller er jeg bare sær???

Knus NoName - der nyder at temperaturen er under 25 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

mor_sabina

Jeg husker at jeg gik og havde det sådan i de sidste to uger og sagde så nu må det være, men inden fødslen fik jeg ro i kroppen og overskud et par dage og så kom det pludselig. Men fik ikke meget ondt, vidste bare at nu sker det.

Og krydser da for at der går en lille uge mere

Anmeld

18. juli 2010

XXSS

Hmm det lyder da mærkeligt.. Som om det er ved at være optakt til et eller andet men om det er nu eller om en uge  Øv.. Jeg håber snart lavinen starter så du kan komme nedpå de normale temperaturer og få den skønneste baby ud

Anmeld

18. juli 2010

NoName

mor_sabina skriver:

Jeg husker at jeg gik og havde det sådan i de sidste to uger og sagde så nu må det være, men inden fødslen fik jeg ro i kroppen og overskud et par dage og så kom det pludselig. Men fik ikke meget ondt, vidste bare at nu sker det.

Og krydser da for at der går en lille uge mere

En uge mere!?!?!?!? pyhh det var længe synes jeg...

men det er jo nok fordi man ikke gider mere og man er spændt på at møde den lille fis, der sparker en til ukendelighed indvendigt.

Synes jeg har haft det sådan her lidt on off i et par uger nu... synes det er ved at være lidt træls. Ja og oveni købet er man blevet forkølet.

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

noname skriver:

En uge mere!?!?!?!? pyhh det var længe synes jeg...

men det er jo nok fordi man ikke gider mere og man er spændt på at møde den lille fis, der sparker en til ukendelighed indvendigt.

Synes jeg har haft det sådan her lidt on off i et par uger nu... synes det er ved at være lidt træls. Ja og oveni købet er man blevet forkølet.

Øv ja det er ikke sjovt til sidst. Men jo tættere på termin jo bedre?

Men ventetiden er lang, vil dog benytte lejligheden til at sige nyd stilheden Vær længe oppe, lig på sofaen og se film. Ta ud og spise. Alt det man ike får tid til efter fødslen

Rigtig meget held og lykke. Glæder mig til at se billeder og høre om det hele

Anmeld

18. juli 2010

NoName

Tanja78 skriver:

Hmm det lyder da mærkeligt.. Som om det er ved at være optakt til et eller andet men om det er nu eller om en uge  Øv.. Jeg håber snart lavinen starter så du kan komme nedpå de normale temperaturer og få den skønneste baby ud

ja lige præsis, om det er nu eller om en uge, det vil jeg også gerne vide... åhh er ved at blive en lille smugle vanvittig af de signaler der ikke signalerer noget alligevel... Det er jo ikke nemt at planlægge ret meget, føler jeg befinder mig i ingenmandsland og det er ved at tage pippet fra min kæreste at jeg bare går rundt om mig selv hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.