Åhh.. Blir sindsyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg bor sammen med min kæreste, vi har været sammen i 7 år, så det ved at være længe.

Vi er så  ved at være der hvor vi vil have børn.
Inden det projekt skulle i gang, ville jeg tabe mig 12kg, og være normalvægtig igen.
Det nu lykkes, men lige pludselig efter jeg er blevet slank igen, begynder jeg faktisk at interessere mig for andre fyre.

Har igen fået masser af selvtillid og masser af selvværd. Og folk er begyndte at længe mærke til mig igen..

Blir bare så forvirret for elsker jo min kæreste højt, men er alligevel fristet.

Skal lige siges at jeg aldrig kunne finde på at være uto.

Men er bare så forvirret, er det normal man får det sådan efter et vægttab, eller er mit forhold ved at dø ud?

Er så forvirret....

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

UngMor83

Hejsa.

Ved ik om det er normalt, men jeg tror bare at du har fået så meget selvtillid igen efter dit vægttab. Og tillykke med det forresten, godt gået

Du har måske ik været så glad for dig selv og din krop før du tabte dig, og var træt af folks blikke. Nu er du slank og lækker igen, og du gør måske mere ud af dig selv nu, end du gjorde inden. Måske sys du nu at det er rart med de blikke og at folk sys du er lækker lækker. Hva siger din kæreste til det? Håber han sys du er mega lækker.

Så jeg sys du skal være stolt og glad, og være glad for at folk sys du er attraktiv. Ville jeg være. Men som du selv skriver, så elsker du din kæreste og det er hovedsagen. Du skal nok bare li vænne dig til dit "nye liv", og så skal det nok gå...

Men hvis du ik sys at din kæreste er den rette for dig mere, jamen så må du/I jo ta jeres forhold op til overvejelse. Men det lyder ik til at du vil afslutte det med ham. Så nyd at du er "i centrum" og nyd din kæreste i fulde drag.

Held og lykke med orpjekt baby.

>> Sonja <<

Anmeld

18. juli 2010

IAH

Du er jo ikke utro fordi du nyder at føle dig bekræftet.

Det er jo først en trussel imod jeres parforhold, hvis du indleder noget eller hvis du mister interessen for din kæreste.

Så jeg synes bare du skal nyde det. Du har jo fortjent det efter det flotte vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.