Gravitamin og kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.024 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Mka

Hej piger..

Er jeg den eneste der får mere kvalme af at spise gravitamin?

Jeg lider af meget kvalme fra sen eftermiddag og til jeg falder i søvn, men tror jeg får mere kvalme af at spise vitamin. ( Prøvede menlig og lade vær med at spise dem i går aftes, for der ville jeg godt hygge mig lidt med min kæreste )

Tror i at man kan spise dem lige før man går i seng, eller skal det være til maden? Tør dårligt at starte op på jern,som jeg skal nu.

God søndag alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

GUSO

Hej.. Jeg fik også kvalme af gravitamin, spiste så bare folsyre og vitaminer hver for sig istedet..

Anmeld

18. juli 2010

Marie29

Hej

Det er vist bedst at tage dem sammen med et måltid. Det er i hvert fald anbefalingerne. Tror du ikke bare kvalmen hænger sammen med at du enten spiser eller er sulten...? Eller hvis du tager dem på tom mave, måske. Det er jo bare en almindelig vitaminpille, tilsat noget folsyre, mere D-vitamin og mindre A-vitamin.

Vores jordemor sagde, at jern tilgengæld, er smart at tage inden du går i seng, da de skal tages udenfor måltider og nogle kan få lidt gener af dem, og så mærker man det ikke om natten.

Pernille

Anmeld

18. juli 2010

Low

Mka skriver:

Hej piger..

Jeg lider af meget kvalme fra sen eftermiddag og til jeg falder i søvn, men tror jeg får mere kvalme af at spise vitamin. ( Prøvede menlig og lade vær med at spise dem i går aftes, for der ville jeg godt hygge mig lidt med min kæreste )

Tror i at man kan spise dem lige før man går i seng, eller skal det være til maden? Tør dårligt at starte op på jern,som jeg skal nu.

God søndag alle

Jeg fik ikke kvalme af dem.

Jeg har læst mig frem til at hvis man får eller har kvalme, så må man gerne vente til uge 20 med at starte på jern. Men hvis man kan så skal man starte på dem fra uge 10

Anmeld

18. juli 2010

Low

Mka skriver:

Hej piger..

God søndag alle

Jeg fik ikke kvalme af dem.

Jeg har læst mig frem til at hvis man får eller har kvalme, så må man gerne vente til uge 20 med at starte på jern. Men hvis man kan så skal man starte på dem fra uge 10

Anmeld

18. juli 2010

Mka

tak for svar, dejligt at jeg ikke er den eneste der får kvalme, eller retter kaster op. Ville jeg nok også gøre uden dem, men synes det bliver værre efter jeg har taget dem.

Man må jo bare bide det i sig, og så vil jeg tage jern og fiske olie når jeg går i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.