Næsten børnefri.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juni 2008

Musen5

Hejsa,

I går skulle Liv hjem til mine forældre efter fritien og overnatte, hvilket hun elsker. Og da hun vågnede i går morges måtte jeg liiiiige høre om det gjorde noget at hun skulle holde fri nede på fritten i hele næste uge... Nej det gør ikk noget mor... men hvorfor???? var svaret.
Torsdag ringede mine forældre for at høre om det var ok de hentede hende fredag og i samme åndedrag ville de da lige høre om det var i orden at de snuppede hende med til LEGOLAND i næste uge...

Ja gu er det da der.. .oO(hvorfor tog i aldig mig derover som barn??? )

Så mandag morgen drager Liv til LEGOLAND en hel uge med mormor og morfar... Og vi har så benjamin vi kan hygge med...

Det skal lige siges at Liv var i pippiland med dem for ca 2 uger siden... Hvad skulle vi dog gøre uden min mor og far -SKØNT.

mhlb /mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2008

lonemus

Hvor må det være dejligt at have sådan nogle forældre....jeg blir helt misundelig :$ Mine forældre tilbyder aldrig at passe vores børn - kun min bror's børn!! Hvorfor ved jeg ikke, men de syntes altid det er så synd for min bror og hans kone, som arbejder meget - ikke at de har behov for det, men de elsker bare deres arbejde. Min mand og jeg har så valgt at prioritere børnene højere end arbejdet, så mine forældre mener åbenbart ikke det er nødvendigt at være sammen med vores børn! Mine forældre har passet den ældste 2 gange af 1½ time, samt begge børn 2 gange af 1 time. Det er sådan set den eneste tid min mand og jeg har haft alene i nu 2 år, for vi har ingen andre der kan hjælpe. Men mine forældre, de er s.. ikke til megen hjælp - har endda snakket med dem om det, men de syntes da ikke de gør forskel >(>( Nå, nok om mig - håber I alle får en god uge (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.