Hvis man ikke gider snakke med jehovas vidner, som går fra dør til dør..... Så skal man bare have en hund der ligner en ulv, og og ikke kan lide jehovas vidner

Sådan en havde jeg engang, kææææmpe pels, og sølvfarvet på brystet.... Når den bare hørte 2 fremmede ude i gården, og de bankede på så skabte den sig så åndssvagt at jeg ikke engang kunne komme i kontakt med den...
Når man åbner døren, mens man er ved at kvæle hunden, og hunden har trukket læberne så langt op at næseryggen er forkortet 2 cm, og man kan se hver en plet af dens tandkød, så har de pludselig ikke så meget de vil fortælle alligevel, og der går længere og længere tid imellem at de kommer - og det endda selvom man bor næsten dør om dør med en hel flok af dem

Seriøst, den hund har aldrig i sit liv skabt sig sådan, andet end når det var jehovas vidner... Den vidste det altid før mig, og den kunne altså ikke sådan noget på kommando sååååå.... Klog hund der

Ikke fordi jeg har noget imod jehovas vidner, men jeg har noget imod de hamrer på min dør, og prøver at omvende mig
Anmeld