Alt for længe til d. 20. aug., når man er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

businesstigger

Så er jeg tilbage efter en uges ferie. Det har været rigtig dejligt men også hårdt arbejde.

Jeg har gået og undret mig meget over ikke at have mærket bebs endnu. 1. gang jeg var gravid mærkede jeg min søn fra 16. uge, hvilket jeg er i nu, så havde egentlig forventet at mærke det længe før. Men det jeg har mærket har lige så vel kunnet være luft i tarmene eller lign. Dét kombineret med SA'en i feb. (og den fortsatte angst det har givet for at det kan gå galt igen) så har jeg virkelig gået og blevet nervøs for om der var noget galt. Om det var derfor at babyen var lille til NF så jeg blev sat 8. dage tilbage. Alt sådan noget. Jeg ved jo godt at nu hvor at vi har set babyen til NF så er chancen for at det skulle gå galt nu meget mindre, men jeg har haft meget svært ved at slippe det.

Har først til til MD scanning d. 20. aug, og det har bare føltes som MEGET langt væk. Så jeg besluttede mig i dag for at få en tid til en privat scanning d. 27. juli. Havde tænkt at vente til efter MD i tilfælde af at vi ikke fik kønnet at vide der så efterfølgende at bestille en køns-scanning, men d. 27. er jeg i 18. uge og der er der på klinikken lovning på at finde kønnet eller give en ny scanning. Så det skulle jo ligefrem være 2 fluer med 1 smæk. Jeg skulle både få set at alt ser ud som det skal og forhåbentlig få svar på om vi venter os endnu en dreng eller om det bliver en pige denne gang.
Kan mærke at bare det at have taget beslutningen om ikke at vente til 20. aug. har fået mig til at være lidt mere rolig. 9 dage kan jeg godt vente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

otlitrom

Hej ven

Velkommen hjem!! håber I har haft en rigtig dejlig tur, og at du ikke er helt udkørt, men faktisk har haft en smule ferie

Jeg tror du har taget en rigtig god beslutning om at få den scanning! Ved at du har været nervøs, og jeg tror det er rigtig godt at tage den nu - i håb om at du så falder helt til ro, og kan nyde de sidste af graviditeten, stille og roligt!!

Dejligt at du er tilbage!

Anmeld

18. juli 2010

businesstigger

Jo tak det har skam også været rigtig godt at være i sommerhus, men også godt at være hjemme igen

Jeg er også glad for beslutningen om scanningen. Håber helt klart det vil give lidt ro på og en forvisning om at det nok skal gå, og så er der jo ikke så lang tid til næste scanning derefter sådan så man lige kan få bekræftet igen at tingene er som de skal være.

Godt at være tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.