Hva fanden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

henh01

Tulipan skriver:

Nogen der ved han har været sammen med hende idag

Han kan vel godt være sammen med sin datter en enkelt dag uden sin søn og uden at det betyder at han ikke vil se ham?

Lader til at der er en del års forskel på børnene da pigene r fra et andet forhold og måske har de lavet noget der var mere alderssvarende for hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Vingummien

henh01 skriver:

Han kan vel godt være sammen med sin datter en enkelt dag uden sin søn og uden at det betyder at han ikke vil se ham?

Lader til at der er en del års forskel på børnene da pigene r fra et andet forhold og måske har de lavet noget der var mere alderssvarende for hende.

Øhm han ser ikke sin søn. De har ingen kontakt sammen

Anmeld

17. juli 2010

henh01

Tulipan skriver:

Øhm han ser ikke sin søn. De har ingen kontakt sammen

hvor lang tid har det stået på da?

Da jeg læste indlægget fik jeg ikke et billede af at han ikek havde set ham længe nemlig. Hvor gammel er Emil?

Anmeld

17. juli 2010

Vingummien

henh01 skriver:

hvor lang tid har det stået på da?

Da jeg læste indlægget fik jeg ikke et billede af at han ikek havde set ham længe nemlig. Hvor gammel er Emil?

Oki, nok også nemmere hvis man vidste det

Emil bliver 2 nu her, vi gik fra hinanden, puha... ved at være noget tid siden nu. Og han startede med at se ham meget lidt, så blev det til ingenting og har nu meldt ud at han ikke vil se ham mere.

Anmeld

17. juli 2010

henh01

Tulipan skriver:

Oki, nok også nemmere hvis man vidste det

Emil bliver 2 nu her, vi gik fra hinanden, puha... ved at være noget tid siden nu. Og han startede med at se ham meget lidt, så blev det til ingenting og har nu meldt ud at han ikke vil se ham mere.

Okay uden at kende baggrunden for situationen lugter det lidt af indebrændte følelser overfor dig. Min datters far har nu også (trods barn med ny kæreste) i 5 år forsøgt at ramme mig igennem hende, pga indebrændte følelser. Han så hende heller ikke i en periode på 3 mdr da hun var helt lille, men ombestemte sig.

Har du forsøgt at snakke med manden omkring at se Emil, taget ham i statsforvaltningen osv?

Hvor gammel er hans datter?

Anmeld

17. juli 2010

sarahb

hva sker der, er det ikk ham du "lige" er gået fra???
Hvor længe har han ikk set ham og har han sagt det direkte??

tror du det kan være fordi du er kommet videre i livet og han ikk er?
synes du skal tage i stats forvaltningen og få den fulde forældre myndighed med det samme, så har du den og det er hans valg!

Anmeld

17. juli 2010

JustAnotherName

Hans tab!!! .....Han er et pjok, at han overhovedet kan få sig selv til at vælge lille søde Emil fra. Det giver ingen mening!

Men det er jo i sidste ende hans valg, og hans tab! .....Og derefter din vinding, hvis man kan sige det sådan - For når han kan finde på, at vælge Emil fra, så fortjener han ham slet heller ikke!!

Så må du og Emil passe rigtig godt på Jer selv og hinanden. Og forhåbentligt vil Thomas være en keeper, som kan agerere ny stabil fader-figur i Emils liv!

Anmeld

17. juli 2010

Maise

lyder som min egen far. han gjorde det for at straffe min mor fodi har stadig var forelsket i hende og samtidig ikke var enig med hende i nogen ting omkring mig. har du fornemmelse for årsagen?? er ked af det på din søns vegne. han er så lille at han ikke vil huske ham. håber der kommer en anden mand i dit liv der kanog vil give ham fædrekærligheden ;-)

Anmeld

18. juli 2010

Stephanie3

Fuck et svin! Men tænk på at det er ham som går glip af noget, forstår simpelthen ikke folk som kan vælge deres børn fra!!

Anmeld

18. juli 2010

Stephanie3

Fuck et svin! Men tænk på at det er ham som går glip af noget, forstår simpelthen ikke folk som kan vælge deres børn fra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.