lidt hjælp med rengøring !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

bette

hehe ikke fordi i skal komme og gøre det for mig... eller.... det ville da være nice..

men mit spørgsmål går på at vi har sådan et belastende toilet som er grøn nede i vandet.. men hvordan dælen fjerner man det stads??

gider ikke skrubbe på lortet mere...

kom frisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

mor_sabina

Er der ikke noget med at pumpe vandet ud med toilet børsten. Så beklæde kummen med vat og hælde cola i?

Anmeld

17. juli 2010

mor_sabina

Er der ikke noget med at pumpe vandet ud med toilet børsten. Så beklæde kummen med vat og hælde cola i?

Anmeld

17. juli 2010

bette

mor_sabina skriver:

haah lyder total sært.. men hey.. hvis det virker.. jamen hvordan dælen propper du vandet ud af toilettet via toiletbørsten??

Anmeld

17. juli 2010

mor_sabina

bette skriver:

haah lyder total sært.. men hey.. hvis det virker.. jamen hvordan dælen propper du vandet ud af toilettet via toiletbørsten??

Altså bare skubber den ned i vandet så pumper den det nærmest ud.

Så det i rent hjem engang, vildt smart

Anmeld

17. juli 2010

bette

mor_sabina skriver:

Altså bare skubber den ned i vandet så pumper den det nærmest ud.

Så det i rent hjem engang, vildt smart

haha æhm. okay jeg kan da prøve hvis jeg da ikke drikker colaen inden

Anmeld

17. juli 2010

mor_sabina

bette skriver:

haha æhm. okay jeg kan da prøve hvis jeg da ikke drikker colaen inden

Anmeld

17. juli 2010

Ina33

Hæld en god slat klorin i, og lad det være natten over. Når du vågner i morgen tidlig og skyller ud, så er der kridhvidt i din kumme...

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

Loppe skriver:

Hæld en god slat klorin i, og lad det være natten over. Når du vågner i morgen tidlig og skyller ud, så er der kridhvidt i din kumme...

jeg har en rengørings kursus da jeg skulle ud på nordsøen og arbejde og der fik vi højt og klart advide at man ikke må bruge klor da det er pisse giftigt og ikke nok med det så ødelægger det dit wc, og ikke nok med det så ødelægger det amaljen i wc´et

Nicole 29+6

Anmeld

17. juli 2010

Ina33

puttecolle skriver:

jeg har en rengørings kursus da jeg skulle ud på nordsøen og arbejde og der fik vi højt og klart advide at man ikke må bruge klor da det er pisse giftigt og ikke nok med det så ødelægger det dit wc, og ikke nok med det så ødelægger det amaljen i wc´et

Nicole 29+6

Klorin er kalk. At tilsætte kalk til et WC er næppe nogen god idé, men at man en gang imellem skyller sit WC igennem med klorin sker der vist ikke noget ved...  Så længe det ikke er hver dag man gør det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.