Jeg er gravid i uge 19, og jeg glæder mig til at skulle ha' en baby... Jeg har det bare supersvært lige nu, for baby's farmand og jeg bor ikke sammen, da vi ikke havde været kærester særlig længe da jeg lige pludselig ups var gravid... Vi havde ikke passet på da han har fået af vide at han ikke ville kunne få børn uden hjælp pga dårlig sædkvalitet..... Men det ku han så godt alligevel, og er ellevild for at skulle være far. Men det store problem er så MIG.... Jeg har ikke lyst til at skulle flytte sammen med ham allerede, jeg har en følelse af at jeg lige pludselig ikke selv må bestemme over mit liv, for jeg kan ikke tillade mig at sige nej til at bo sammen med ham, for så mener han ikke at han får lov til at være en rigtig far. Og jeg er bare så ked af det, for jeg vil ikke miste ham, og jeg vil ikke fratage ham retten til at være far, men jeg har det bare så skidt lige nu at jeg ender på den lukkede afd. hvis jeg ikke kan få lov til at følge mit hjerte, og tænke på hvad jeg helst vil. Og jeg siger heller ikke at vi aldrig skal flytte sammen, men det hele er gået for hurtigt for os, og jeg har det sådan, at det med baby har vi ingen kontrol over, den er på vej, men jeg mener ikke at vi behøver flytte sammen, fordi baby er på vej.... Er jeg helt tosset og urimelig, når jeg mener at det vigtigste er at vi elsker hinanden og har det godt sammen, når vi er sammen, fremfor at jeg skal gøre noget som jeg slet ikke har lyst til, og det så ender med at vi ikke kan holde hinanden ud??? Jeg er åben for at høre jeres kloge ord, piger.....
Anmeld